Photodentro right arrow icon 2010-2023 Digital School right arrow icon Chemistry


loading image

 

Table used as wrapper for refine options, filter options and search results
Filters and results
Table containing all available filter values and a free-text input, for results refining
Refine and Filter
Search
Filters Clear Filters
loading image Educational Context 
loading image Learning Resource Type  
loading image Quality certifiers  
loading image Language 
loading image Teaching Approach 
loading image  Educational Objective 
 Subject Areas  
loading image  Program / Project 
Search results and sorting options table
Sort options and search results
Table displaying number of results and sorting options
Number of results Sort Options
Results 1-10 of 120
Sort items by     In order     Res/Page
Table containing search results and information about each item
Item Information
Οξέα, βάσεις και άλατα (αντιστοίχιση)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Μέλισσες και σφήκες
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Μοριακό μοντέλο γαλακτικού οξέος
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Μοριακό μοντέλο βενζοϊκού οξέος
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Μοριακό μοντέλο γλυκίνης
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Μόρια χημικών στοιχείων
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Ερωτήσεις αξιολόγησης στη χημική κινητική (κουίζ)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Διάσπαση των χλωροφθορανθράκων
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Μοριακό μοντέλο νιτρικού οξέος
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Φυγοκέντριση δείγματος αίματος για μικρότερα παιδιά
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
 1 2 3 4 5 6
...
 12
quick access to more pages    
 10
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies. Το κατάλαβα Περισσότερα
00 : 00 : 00