Photodentro
2010-2023 Digital School
Greek Language and Literature
Literary and critical texts
LEARNING OBJECT
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ, «ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ»
GENERAL INFORMATION
TITLE
Διονύσιος Σολωμός, «Ύμνος εις την Ελευθερίαν»
DESCRIPTION
Οι πρώτες 14 στροφές του εκτενούς σολωμικού συνθέματος, του μοναδικού που ολοκλήρωσε και εξέδωσε αυτοτελώς ο ποιητής το 1825.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10021
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10021
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary,
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(278 KB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΚΕΓ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΕΓ))
QUALITY SEALS OF METADATA
ΚΕΓ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΚΕΓ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Modern Greek Literature > Topics > History
Modern Greek Literature > Literary genres and types > Poetry
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Poetic forms
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Meter - Versification
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Allegory
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Figures of speech
Modern Greek Literature > Streams / Movements > Romanticism
Modern Greek Literature > Literary periods - Generations / Schools > Heptanese School
Modern Greek Literature > Literary genres and types > Poetry
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Poetic forms
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Meter - Versification
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Allegory
Modern Greek Literature > Literary techniques / methods > Figures of speech
Modern Greek Literature > Streams / Movements > Romanticism
Modern Greek Literature > Literary periods - Generations / Schools > Heptanese School
LEARNING RESOURCE TYPE
text
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Βασίλης Βασιλειάδης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Κική Δημοπούλου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Κική Δημοπούλου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΚΕΓ
Publisher:
ΙΤΥΕ,
ΚΕΓ
Metadata licensor:
ΚΕΓ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ,
ΚΕΓ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
19/09/2016
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/09/2016
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
19/09/2016
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/09/2016
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10021
8521/10021
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Δεν επιτρέπεται η διασκευή, τροποποίηση ή με άλλο τρόπο δημιουργία παράγωγου έργου.::Το παρόν κείμενο αποτελεί μέρος του ψηφιακού εμπλουτισμού των σχολικών ανθολογίων λογοτεχνίας Γυμνασίου και Λυκείου που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του Ψηφιακού Σχολείου και συγκεκριμένα του έργου «Διαμόρφωση Μεθοδολογίας Ψηφιακής Διαμόρφωσης των σχολικών βιβλίων και έντυπου εκπαιδευτικού υλικού για τα Γλωσσικά μαθήματα, Ψηφιακή Διαμόρφωση των σχολικών βιβλίων για τα Γλωσσικά μαθήματα, Αναζήτηση και Προσαρμογή πρόσθετου Εκπαιδευτικού υλικού για τα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας», του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.), το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ και υλοποιείται από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ).Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10021
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).