Photodentro
2010-2023 Digital School
Physics
Visualizations - Concord Consortium
LEARNING OBJECT
ΜΟΡΙΑ ΑΕΡΙΟΥ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Μόρια αερίου σε κίνηση
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση της σχέσης ανάμεσα στη θερμοκρασία και την κίνηση των μορίων ενός αερίου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διαπιστώσουν οι μαθητές, μέσω διερεύνησης, τον τρόπο με τον οποίο η θερμοκρασία επηρεάζει ένα αέριο σε μοριακό επίπεδο.
Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζει τα μόρια ενός αερίου, τα οποία βρίσκονται σε συνεχή κίνηση. Στους χρήστες δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλουν τη θερμοκρασία του αερίου και να παρατηρήσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν στον τρόπο και την ταχύτητα κίνησης των μορίων του.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10399
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10399
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
13-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(2.25 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
plug-in
:
Βιβλιοθήκη Concord (ήδη αναρτημένη στο Φωτόδεντρο)
OTHER PLATFORM REQUIREMENTS
Τοπική εκτέλεση: Βιβλιοθήκη Concord (περιλαμβάνεται στο αρχείο .zip)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
Concord projects
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Concord projects
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
Concord projects
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Concord projects
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
The Concord Consortium (The Concord Consortium),
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Physics > Thermodynamics > Temperature
LEARNING RESOURCE TYPE
visualisation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Localisation:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη [ΙΤΥΕ]
Translation:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη [ΙΤΥΕ]
Technical localisation team member:
Γιώργος Μπιρμπίλης [ΙΤΥΕ]
Localisation scientific coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Original version creator:
The Concord Consortium
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
The Concord Consortium,
ΙΤΥΕ
Publisher:
The Concord Consortium,
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
30/06/2015
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
30/05/2018
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
30/05/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
30/05/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10399
8521/10399
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10399
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).




