Photodentro
2010-2023 Digital School
Physics
Visualizations - Concord Consortium
LEARNING OBJECT
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ;
GENERAL INFORMATION
TITLE
Τι είναι η χημική αντίδραση;
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση χημικών αντιδράσεων σε διαφορετικές θερμοκρασίες. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να παρατηρήσουν οι μαθητές την επίδραση της θερμοκρασίας στον σχηματισμό ή τη διάσπαση χημικών δεσμών.
Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να θερμάνουν ή να ψύξουν τα εικονιζόμενα άτομα. Προτείνεται, επίσης, δραστηριότητα διερεύνησης, προκειμένου να διαπιστώσουν οι μαθητές τον ρόλο της θερμοκρασίας στην ισορροπία των χημικών δεσμών.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10408
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10408
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
13-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(2.26 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
plug-in
:
Βιβλιοθήκη Concord (ήδη αναρτημένη στο Φωτόδεντρο)
OTHER PLATFORM REQUIREMENTS
Τοπική εκτέλεση: Βιβλιοθήκη Concord (περιλαμβάνεται στο αρχείο .zip)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
Concord projects
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

Concord projects
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
Concord projects
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

Concord projects
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
Funder: άλλος
Funding: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
Funding framework: άλλο
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
The Concord Consortium (The Concord Consortium),
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Chemistry > Chemical reactions > Basic concepts
LEARNING RESOURCE TYPE
visualisation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Localisation:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη [ΙΤΥΕ]
Translation:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη [ΙΤΥΕ], Στέφανος Γιαγτζόγλου [ΙΤΥΕ]
Technical localisation team member:
Γιώργος Μπιρμπίλης [ΙΤΥΕ]
Localisation scientific coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Original version creator:
The Concord Consortium
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
The Concord Consortium,
ΙΤΥΕ
Publisher:
The Concord Consortium,
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
30/06/2015
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
30/05/2018
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
30/05/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
30/05/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10408
8521/10408
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10408
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).