Photodentro
2010-2023 Digital School
Electrical Engineering
Electric circuits-Electromagnetism
LEARNING OBJECT
ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΙΣΧΥΟΣ (ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ)
GENERAL INFORMATION
TITLE
Το τρίγωνο ισχύος (γεωμετρική απεικόνιση)
DESCRIPTION
Στατικά και δυναμικά γραφήματα με θέμα το τρίγωνο ισχύος που σχηματίζεται από τη φαινόμενη, την ενεργό και την άεργο ισχύ. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τον ρόλο διαφορετικών πυκνωτών στην αντιστάθμιση της αέργου ισχύος και κυρίως να διαπιστώσουν ότι η διαφορά των τιμών της αέργου ισχύος του δικτύου (για ένα δεδομένο συνημίτονο της γωνίας φ), πριν και μετά την αντιστάθμιση, ισούται με την άεργο ισχύ του πυκνωτή. Ακόμη, μέσω ενός δυναμικού γραφήματος, στόχος είναι να αντιληφθούν οι μαθητές πως μια μεταβολή στο συνημίτονο της γωνίας φ επηρεάζει με τρόπο αντιστρόφως ανάλογο τόσο τη φαινόμενη όσο και την άεργο ισχύ.
Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζει τρία στατικά γραφήματα του τριγώνου ισχύος (χωρίς πυκνωτή, με πυκνωτή 25kVAr και με πυκνωτή 50kVAr) και δίνονται σχετικές πληροφορίες. Ακόμη, περιλαμβάνεται ένα δυναμικό γράφημα, που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μεταβάλουν το συνημίτονο της γωνίας φ, προκειμένου να διαπιστώσουν την επίδρασή του στη φαινόμενη και την άεργο ισχύ.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10413
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10413
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
16-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(189 KB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Electrical Engineering > Electric Circuit Analysis > Electric power and energy
LEARNING RESOURCE TYPE
data,
visualisation
TEACHING APPROACH
cognitivist
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Creator:
Βάιος Τσιλίκας [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Validator:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Educational validator:
Σοφία Νικητοπούλου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
08/06/2018
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
08/06/2018
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
08/06/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
08/06/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10413
8521/10413
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10413
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



