Photodentro
2010-2023 Digital School
Physics
Physics - Primary School
LEARNING OBJECT
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ, ΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
THERMOTITA_drag_n_drop_v1.0.zip | 370.4 kB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Θερμότητα, θερμική ενέργεια και θερμοκρασία
DESCRIPTION
Διαδραστικός εννοιολογικός χάρτης με θέμα τη θερμότητα, τη θερμική ενέργεια και τη θερμοκρασία. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξάσκηση στη σχετική ορολογία.
Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έναν προσχηματισμένο εννοιολογικό χάρτη, στον οποίο πρέπει να συμπληρωθούν κόμβοι / έννοιες και σύνδεσμοι, επιλέγοντας από διαθέσιμες λέξεις ή φράσεις. Μετά την ολοκλήρωση, παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να ελέγξει την ορθότητα των επιλογών του και, αν χρειάζεται, να συνεχίσει την προσπάθεια.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται για την εμπέδωση των εννοιών και τη σωστή χρήση της ορολογίας. Η σχηματική αναπαράσταση επιτρέπει την κατανόηση των εννοιών και των διασυνδέσεων μεταξύ τους. Το αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μορφή ομαδικής άσκησης στην τάξη ή με μορφή επαναληπτικής άσκησης στο σπίτι.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10491
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10491
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary
TYPICAL AGE RANGE
9-12
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(370 KB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Physics > Thermodynamics > Heat
Physics > Thermodynamics > Thermal energy
Physics > Thermodynamics > Temperature
Physics > Thermodynamics > Thermal energy
Physics > Thermodynamics > Temperature
LEARNING RESOURCE TYPE
conceptual map,
drill and practice
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to remember
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιώργος Νταλάκας [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Creator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Editor:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ], Αντώνης Σακελλάριος [ΙΤΥΕ], Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
17/10/2018
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
17/10/2018
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
03/07/2020
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
17/10/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
17/10/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10491
8521/10491
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10491
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).