Photodentro
2010-2023 Digital School
Informatics and New Technologies
Informatics and New Technologies - Lyceum
LEARNING OBJECT
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Συγχώνευση ταξινομημένων πινάκων
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που έχει ως στόχο την οικοδόμηση του αλγορίθμου συγχώνευσης δύο ταξινομημένων πινάκων. Συγκεκριμένα, το αντικείμενο προσομοιώνει την εκτέλεση του αλγορίθμου, ο οποίος περιγράφεται στην αλγοριθμική γλώσσα προγραμματισμού ΓΛΩΣΣΑ.
Κατά την εκτέλεση του αλγορίθμου απεικονίζονται δυναμικά, για κάθε εντολή, τα στοιχεία των πινάκων, καθώς και οι μεταβολές των θέσεων τους. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα ελέγχου της εκτέλεσης του αλγορίθμου, με τη χρήση των πλήκτρων: έναρξη, παύση, τροποποίηση των δεδομένων εισόδου, βηματική εκτέλεση και τερματισμός.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές καλούνται να εισαγάγουν τις τιμές των μεταβλητών εισόδου και να παρατηρήσουν τα αποτελέσματα της εκτέλεσης των εντολών του αλγορίθμου. Διερευνούν και πειραματίζονται, με στόχο την οικοδόμηση των δομών επιλογής, επανάληψης και χρήσης πινάκων, τροποποιώντας τα δεδομένα εισόδου και αξιοποιώντας τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον της εφαρμογής.
Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης. Στη συνέχεια, μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να υλοποιήσουν τον αλγόριθμο σε πραγματικό προγραμματιστικό περιβάλλον.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10525
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10525
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(249 KB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Google Chrome
(Minimum version 60)
or
browser
:
Mozilla Firefox
(Minimum version 60)
or
browser
:
Opera
(Minimum version 53)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
TYPICAL LEARNING TIME
00:45:00
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming > Algorithm
LEARNING RESOURCE TYPE
visualisation,
simulation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Creator:
Παύλος Τουκίλογλου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Παύλος Τουκίλογλου [ΙΤΥΕ], Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Ευριπίδης Βραχνός [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Παύλος Τουκίλογλου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
18/10/2018
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/10/2018
VERSION
1.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
29/10/2018
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
18/10/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/10/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10525
8521/10525
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10525
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).