Photodentro
2010-2023 Digital School
Informatics and New Technologies
Informatics and New Technologies - Lyceum
LEARNING OBJECT
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ - ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Δομή επανάληψης - Αντιγράφοντας μια εικόνα
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που βασίζεται στη δυναμική προσομοίωση της αντιγραφής μιας εικόνας pixel προς pixel και έχει ως στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές τη σημασία της δομής επανάληψης για την εκτέλεση επαναλαμβανόμενων ενεργειών.
Το αντικείμενο περιλαμβάνει δοκιμασίες υπό μορφή διαχείρισης εικόνας, οι οποίες οδηγούν στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης μέσω της χρήσης των εμφωλευμένων δομών επανάληψης και της επεξεργασίας τιμών σε δισδιάστατο πίνακα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές επιλέγουν έναν από τους διαθέσιμους αλγορίθμους για τη δημιουργία γεωμετρικών σχημάτων. Στη συνέχεια, τροποποιούν παραμέτρους και τιμές μεταβλητών και παρατηρούν την εκτέλεση των εντολών.
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να τονίσει τη βασική λογική της δομής επανάληψης, που είναι η χρήση των ίδιων μεταβλητών με διαφορετικό κάθε φορά περιεχόμενο. Υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης. Ως επέκταση της δραστηριότητας, μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές να υλοποιήσουν παρόμοιους αλγορίθμους σε προγραμματιστικό περιβάλλον.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10530
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10530
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-19
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(749 KB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Mozilla Firefox
(Minimum version 62)
or
browser
:
Google Chrome
(Minimum version 68)
or
browser
:
Opera
(Minimum version 55)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
TYPICAL LEARNING TIME
00:45:00
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming > Algorithm
LEARNING RESOURCE TYPE
simulation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Pedagogical coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Initiator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Creator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Original work creator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Script writer:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
:
Metadata validator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
18/10/2018
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/10/2018
VERSION
1.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
25/12/2018
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
18/10/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/10/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10530
8521/10530
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10530
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).