Photodentro
2010-2023 Digital School
Informatics and New Technologies
Informatics and New Technologies - Lyceum
LEARNING OBJECT
ΔΟΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Δόσεις αγορών
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο με στόχο τη δόμηση από τους μαθητές ενός ημιτελούς αλγορίθμου δομής επανάληψης (ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ), που περιγράφεται με βήματα. Οι μαθητές καθοδηγούνται να αναγνωρίσουν τα δεδομένα και τα ζητούμενα του προβλήματος και να συμπληρώσουν σωστά τα κενά των εντολών του αλγορίθμου σε ψευδογλώσσα.
Το μαθησιακό αντικείμενο παρέχει δυνατότητες διερεύνησης και ελέγχου της εκτέλεσης του αλγορίθμου, με τη χρήση των πλήκτρων: Εκτέλεση, Παύση, Πίσω / Μπροστά (βηματική εκτέλεση), Υποβολή (έλεγχος ορθότητας της προτεινόμενης λύσης), Βοήθεια (παροχή υποδείξεων ή πρόσθετων στοιχείων που βοηθούν τον μαθητή να συμπληρώσει σωστά τα κενά του αλγορίθμου) και Λύση (αποκάλυψη όλων των πιθανών παραλλαγών της λύσης). Περιλαμβάνεται, επίσης, η δυνατότητα εμφάνισης των τιμών των μεταβλητών κατά την εκτέλεση του αλγορίθμου, προβολής επεξηγήσεων για τον ρόλο κάθε εντολής, παρεμβολής σημείων διακοπής (breakpoints), καθώς και ελέγχου του ρυθμού της αυτοματοποιημένης προσομοίωσης.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές καλούνται να εντοπίσουν στην εκφώνηση του προβλήματος την περιγραφή των περιπτώσεων που θα σχηματίσουν τη δομή πολλαπλής επιλογής. Ακολούθως, πρέπει να αναδιατάξουν τις περιπτώσεις (τμήματα της δομής), ώστε να προκύψει μία λύση του προβλήματος με τον έλεγχο του ελάχιστου δυνατού πλήθους συνθηκών. Μέσω της προσομοίωσης της εκτέλεσης του αλγορίθμου, οι μαθητές συνειδητοποιούν τη λογική της πολλαπλής επιλογής. Διερευνούν και πειραματίζονται, με στόχο την εμπέδωση της σημασίας της κατάλληλης παράθεσης των περιπτώσεων για την ορθή λειτουργία του αλγορίθμου.
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να καθοδηγήσει τους μαθητές να πειραματιστούν με διάφορες τιμές εισόδου και διορθωτικές παρεμβάσεις στις εντολές του αλγορίθμου, είτε ατομικά ή ομαδικά. Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρει, επίσης, τη δυνατότητα επισκόπησης των αποτελεσμάτων.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10535
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10535
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-19
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(400 KB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Mozilla Firefox
(Minimum version 62)
or
browser
:
Google Chrome
(Minimum version 60)
or
browser
:
Opera
(Minimum version 53)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming > Programming structures
LEARNING RESOURCE TYPE
simulation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Pedagogical coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
Initiator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Creator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Original work creator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Script writer:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
19/10/2018
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/10/2018
VERSION
1.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
25/12/2018
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
19/10/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/10/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10535
8521/10535
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10535
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



