Photodentro
2010-2023 Digital School
Physical Education
Physical Education
LEARNING OBJECT
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
gnorizo_tis_kateythynseis-v1.0.zip | 4.34 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Γνωρίζω τις κατευθύνσεις
DESCRIPTION
Δυναμική οπτική αναπαράσταση κατάλληλου αναπτυξιακού επιπέδου, με στόχο οι μικροί μαθητές να κατανοήσουν, με διερευνητικό τρόπο, τις διαφορετικές κατευθύνσεις. Η εξοικείωση των μαθητών με τις επιμέρους κατευθύνσεις αποτελεί, άλλωστε, ένα από τα ζητούμενα των μαθησιακών εμπειριών στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να πειραματιστεί, μετακινώντας τις ψηφιακές φιγούρες, και να αναγνωρίσει τις πιθανές κατευθύνσεις στις οποίες μπορεί να γίνει κάθε φορά η κίνηση (μπροστά - πίσω, δεξιά - αριστερά, πάνω - κάτω).
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου μπορεί να γίνει είτε στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου είτε στον χώρο άσκησης, αν διατίθενται ταμπλέτες. Οι μαθητές, με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής, μπορούν να συσχετίσουν το μαθησιακό αντικείμενο με ανάλογες κινήσεις που κάνουν στον πραγματικό χώρο άσκησης, στο πλαίσιο των κινητικών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνονται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10550
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10550
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary
TYPICAL AGE RANGE
6-10
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(4.24 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Physical Education > Motor skills > Orientation
LEARNING RESOURCE TYPE
dynamic graphic representation
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to imitate and try
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ], Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
22/10/2018
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
22/10/2018
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
15/04/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
22/10/2018
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
22/10/2018
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10550
8521/10550
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10550
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).