Photodentro
2010-2023 Digital School
Electrical Engineering
Electrotechnical Applications
LEARNING OBJECT
ΜΟΝΤΕΜ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Μόντεμ ακουστικών συχνοτήτων
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα το μόντεμ (διαποδιαμορφωτής) ακουστικών συχνοτήτων. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση:
• να αναγνωρίζουν τους λόγους για τους οποίους η μετακίνηση δεδομένων σε μεγάλες αποστάσεις μέσω αναλογικών σημάτων είναι πιο αποδοτική σε σχέση με τη μετακίνηση μέσω ψηφιακών σημάτων,
• να εξηγούν τον ρόλο του μόντεμ στην επικοινωνία των υπολογιστών,
• να αναγνωρίζουν σε ποια τμήματα της γραμμής που συνδέει δύο υπολογιστές διακινούνται ψηφιακά σήματα και σε ποια τμήματα διακινούνται αναλογικά σήματα,
• να αναγνωρίζουν ότι στην επικοινωνία των υπολογιστών μέσω μόντεμ, η μετακίνηση των ψηφιακών δεδομένων γίνεται μέσα από το ίδιο (τηλεφωνικό) καλώδιο που εξυπηρετεί και την τηλεφωνική επικοινωνία,
• να αναγνωρίζουν ότι στην επικοινωνία των υπολογιστών η διακίνηση της πληροφορίας, όπως οι χαρακτήρες του αλφαβήτου, ανάγεται στην ανάλυσή της σε συρμούς δυαδικών ψηφίων και στη μετακίνηση ηλεκτρικών / οπτικών σημάτων που αναπαριστούν τα ψηφία αυτά.
Μέσω της οπτικοποίησης, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν, με δυναμικούς χειρισμούς, την αποστολή συγκεκριμένων ψηφίων ή γραμμάτων του αλφαβήτου που επιθυμούν να αποσταλούν από τον ένα υπολογιστή στον άλλο, ώστε να παρατηρήσουν τη διαφορετική μορφή που έχουν τα αντίστοιχα αναλογικά και ψηφιακά σήματα κατά μήκος της γραμμής σύνδεσης. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10679
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10679
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
14-19
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(3.12 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Electrical Engineering > Special Purpose Installations > Computer networks
LEARNING RESOURCE TYPE
visualisation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Technical implementer:
Αναστάσιος Πάλλας [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αναστάσιος Πάλλας [ΙΤΥΕ]
Creator:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
05/02/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
05/02/2019
VERSION
1.1
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
15/12/2020
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
05/02/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
05/02/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10679
8521/10679
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10679
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



