Photodentro
2010-2023 Digital School
Electrical Engineering
Electrotechnical Applications
LEARNING OBJECT
ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΦΩΤΟΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Αισθητήρας φωτός με φωτοαντίσταση
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση και δραστηριότητες διερεύνησης, με θέμα έναν αισθητήρα φωτός. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, επιδιώκεται οι μαθητές να είναι σε θέση:
• να περιγράφουν ποιοτικά τη μεταβολή των τιμών μιας φωτοαντίστασης LDR, ανάλογα με την ένταση του προσπίπτοντος σε αυτή φωτός,
• να εξηγούν τη λειτουργία ενός τελεστικού ενισχυτή ως συγκριτή,
• να περιγράφουν τις διεπαφές του τελεστικού ενισχυτή με το εξωτερικό περιβάλλον μέσω των ακροδεκτών του,
• να περιγράφουν τη διακοπτική λειτουργία ενός διπολικού τρανζίστορ και ενός ηλεκτρομηχανικού ρελέ και να αναγνωρίζουν τον τρόπο συνδεσμολογίας τους,
• να αξιολογούν τη λειτουργία ενός διαιρέτη τάσης με δύο αντιστάσεις και να εξασκούνται σε απλούς μαθηματικούς υπολογισμούς για την εύρεση της τάσης εξόδου τους,
• να συνθέτουν τις γνώσεις τους για επιμέρους ηλεκτρικές / ηλεκτρονικές διατάξεις και να περιγράφουν τη συνεργασία τους σε ένα κύκλωμα αισθητήρα φωτός,
• να αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα ενός φύλλου προδιαγραφών ηλεκτρονικών διατάξεων.
Μέσω χειρισμών, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να μεταβάλουν το επίπεδο φωτός ενός χώρου και να ορίσουν, μέσω ενός ποτενσιόμετρου, το κατώφλι φωτός για την ενεργοποίηση / απενεργοποίηση του κυκλώματος φωτισμού. Το αντικείμενο ανταποκρίνεται δυναμικά στους χειρισμούς αυτούς και, έτσι, ο μαθητής μπορεί να παρατηρήσει πότε το φωτιστικό σημείο ανάβει ή σβήνει. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10681
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10681
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
16-19
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.3 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Electrical Engineering > Electronics > Analogue electronics
Electrical Engineering > Automation Systems > Relays
Electrical Engineering > Automation Systems > Electronic control systems
Electrical Engineering > Automation Systems > Relays
Electrical Engineering > Automation Systems > Electronic control systems
LEARNING RESOURCE TYPE
visualisation,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Creator:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
05/02/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
05/02/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
05/02/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
05/02/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10681
8521/10681
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10681
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



