Photodentro
2010-2023 Digital School
Arts
Plastic Arts
LEARNING OBJECT
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Η Ακρόπολη της Αθήνας
DESCRIPTION
Ασκήσεις αντιστοίχισης και ανοιχτή δραστηριότητα, με θέμα την Ακρόπολη της Αθήνας. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η διερεύνηση των αρχιτεκτονικών χαρακτηριστικών των μνημείων της Ακρόπολης των Αθηνών.
Μέσα από τις ασκήσεις αντιστοίχισης, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους σχετικά με την ταυτότητα, τον αρχιτεκτονικό ρυθμό και την τυπολογία σημαντικών μνημείων του βράχου. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει, επίσης, συνδέσμους με περιγραφές των μνημείων και εικόνες με λεπτομέρειες των επιμέρους αρχιτεκτονικών στοιχείων τους. Ακόμη, προτείνονται ανοιχτές δραστηριότητες, που σχετίζονται με τον σχεδιασμό μεμονωμένων στοιχείων ενός αρχιτεκτονικού ρυθμού, καθώς και ολόκληρων μνημείων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί, προκειμένου οι μαθητές να εξετάσουν τις γνώσεις τους για τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά των μνημείων της Ακρόπολης των Αθηνών. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν ονομασίες και τύπους ναών, αρχιτεκτονικά μέρη και αρχιτεκτονικούς ρυθμούς. Μέσα από δραστηριότητες σχεδιασμού, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, μπορούν να αναγνωρίσουν τις αναλογίες και να ανακαλύψουν την έννοια του μέτρου και της αρμονίας.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10685
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10685
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(20.22 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
COVERAGE
αρχαία Ελλάδα
5ος αιώνας π.Χ.
5ος αιώνας π.Χ.
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Visual Arts Education > Architecture
LEARNING RESOURCE TYPE
open activity,
drill and practice
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Ανδρέας Κωστόπουλος [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
06/02/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
06/02/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
06/02/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
06/02/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10685
8521/10685
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10685
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).