Photodentro
2010-2023 Digital School
English Language
English Language (DS)
LEARNING OBJECT
BLINDFOLDED!
GENERAL INFORMATION
TITLE
Blindfolded!
Παίζουμε την τυφλόμυγα!
Παίζουμε την τυφλόμυγα!
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα το παιχνίδι της τυφλόμυγας. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξασκηθούν οι μαθητές, μέσα από το παιχνίδι, στο να κάνουν ερωτήσεις και να δίνουν απαντήσεις σχετικά με το όνομά τους.
Το σενάριο περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς και προτάσεις για δραστηριότητες.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, προκειμένου να εξασκηθούν οι μαθητές στην κατανόηση και την παραγωγή προφορικού λόγου. Το εκπαιδευτικό σενάριο μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί για να γνωριστούν οι μαθητές μιας τάξης μεταξύ τους, να λειτουργήσουν ατομικά αλλά και ως σύνολο, καθώς και για να μάθουν κανόνες μέσα από το παιχνίδι.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10704
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10704
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
pre-primary,
primary
TYPICAL AGE RANGE
6-8
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
A1-elementary knowledge
USER LANGUAGE
greek,
english
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(12.54 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek,
english
INTERACTIVITY TYPE
expositive
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
English Language > Daily and social life > Listening
English Language > Daily and social life > Speaking
English Language > Daily and social life > Speaking
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
affective > to respond and participate
cognitive > process > to apply
affective > to respond and participate
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Βασιλική Μητσικοπούλου [ΙΤΥΕ]
Content provider:
ΠΕΑΠ
Creator:
Ελένη Αργυρίου [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Ελένη Αργυρίου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Βασιλική Μητσικοπούλου [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
Technical team member:
Άρης Παλιούρας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Ελένη Αργυρίου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
15/02/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
15/02/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
15/02/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
15/02/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10704
8521/10704
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10704
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).