Photodentro
2010-2023 Digital School
Physical Education
Physical Education
LEARNING OBJECT
ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ!

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vres-tis-analogies-ton-omadon-trofimon-v1.0.zip | 1.41 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Βρες τις αναλογίες των ομάδων τροφίμων!
DESCRIPTION
Δραστηριότητα αντιστοίχισης με θέμα την ισορροπημένη διατροφή. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να γνωρίσουν οι μαθητές τα συνιστώμενα ποσοστά για καθεμία από τις πέντε ομάδες τροφίμων επί της συνολικής κατανάλωσης τροφής. Απώτερος στόχος της άσκησης είναι η αναγνώριση της αναλογικότητας ως αναπόσπαστου στοιχείου μιας ισορροπημένης διατροφής.
Με την ολοκλήρωση της δραστηριότητας και για τον περαιτέρω εμπλουτισμό των γνώσεων των μαθητών, προβάλλονται σύντομες πληροφορίες για τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει στον οργανισμό η ελλειμματική ή η υπερβολική πρόσληψη τροφίμων από κάθε ομάδα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών σε ομάδες δύο ή τριών μαθητών ανά υπολογιστή, είτε αυτόνομα είτε σε συνδυασμό με άλλες διδακτικές / μαθησιακές ενέργειες. Μετά την αλληλεπίδραση με το μαθησιακό αντικείμενο, προτείνεται χρήση προβολικού σε ολομέλεια για επεξηγήσεις και άρση τυχόν παρανοήσεων. Επιπλέον, το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση σχετικά με την ισορροπημένη διατροφή και τα χαρακτηριστικά της (αναλογικότητα, ποικιλία, μέτρο).
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10751
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10751
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.38 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Google Chrome
or
browser
:
Mozilla Firefox
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Physical Education > Knowledge > Nutrition
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
22/03/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
22/03/2019
VERSION
1.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
01/04/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
22/03/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
22/03/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10751
8521/10751
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10751
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).