Photodentro
2010-2023 Digital School
Environmental Education / Education for Sustainable Development
Environmental Education / Education for Sustainable Development
LEARNING OBJECT
ΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΥΚΗ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Το ορυχείο χρυσού στην Πεύκη
DESCRIPTION
Eκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο τον προβληματισμό και την ευαισθητοποίηση αναφορικά με ένα συγκρουσιακό περιβαλλοντικό - κοινωνικό ζήτημα, όπως η δημιουργία μιας βιομηχανικής εγκατάστασης και συγκεκριμένα ενός ορυχείου χρυσού δίπλα σε έναν οικισμό. Το παιχνίδι επιδιώκει να προβληματίσει τον χρήστη σχετικά με τις διαφορετικές απόψεις που αναπτύσσονται γύρω από τέτοια συγκρουσιακά ζητήματα, να τον ενθαρρύνει να λαμβάνει ενημερωμένες αποφάσεις, αλλά και να ενεργοποιήσει τη συμμετοχή του σε σχετικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να λάβει θέση σε ένα δίλημμα στο οποίο εμπλέκονται πολλές και αντιφατικές περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις. Πιο συγκεκριμένα, προβάλλονται τα επιχειρήματα που αναπτύσσουν εκπρόσωποι τεσσάρων εμπλεκόμενων κοινωνικών ομάδων. Το παιχνίδι επιτρέπει στον χρήστη να μελετήσει όλα τα επιχειρήματα και να επιλέξει ποια από αυτά τον πείθουν περισσότερο. Ανάλογα με τις επιλογές που θα κάνει, το έργο θα πραγματοποιηθεί ή θα ανασταλεί.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται τη λήψη αποφάσεων γύρω από συγκρουσιακά περιβαλλοντικά - κοινωνικά ζητήματα, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10863
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10863
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher,
parent
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
9-20
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(4.66 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
COVERAGE
σύγχρονη εποχή
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Industry, Innovation & Infrastructure
LEARNING RESOURCE TYPE
educational game
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > experiential learning
cognitivist > problem – based
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
affective > to organize values
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Creator:
Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Απόστολος Κώστας [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Απόστολος Κώστας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
07/06/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
07/06/2019
VERSION
1.0
(final)
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
07/06/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
07/06/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10863
8521/10863
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10863
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).


