Photodentro
2010-2023 Digital School
Physical Education
Physical Education
LEARNING OBJECT
ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΟΥΜΕ!
GENERAL INFORMATION
TITLE
Όλοι μπορούμε να γυμναστούμε!
DESCRIPTION
Ψηφιακή ιστορία, αποτελούμενη από έξι σκηνές, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και το πώς αυτές μπορούν να απαλυνθούν. Το μαθησιακό αντικείμενο στοχεύει, επίσης, στην καλλιέργεια της αποδοχής της διαφορετικότητας και την ανάδειξη της αξίας της ένταξης και της συνεκπαίδευσης.
Στην ιστορία μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου συμμετέχουν στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, μαζί με τρεις μαθητές με αναπηρία: τον Θοδωρή (με κινητική αναπηρία), τη Μαρία (με νοητική υστέρηση) και τον Δημήτρη (με αυτισμό). Οι μαθητές με αναπηρία, αρχικά, βιώνουν απογοήτευση, όταν αντιλαμβάνονται ότι δυσκολεύονται να συμμετάσχουν στο μάθημα. Στη συνέχεια, όμως, απλές και εύκολες στην εφαρμογή τους προσαρμογές (στο περιβάλλον, τις ασκήσεις και τη διδασκαλία), τις οποίες υιοθετεί ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, βοηθούν με ευκολία όλα τα παιδιά, με και χωρίς αναπηρία, να συμμετάσχουν με επιτυχία και χαρά στο μάθημα, δημιουργώντας φιλίες. Με αυτόν τον τρόπο, η συνεκπαίδευση καθίσταται εφικτή και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής γίνεται μια θετική εμπειρία ζωής για όλους τους μαθητές.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η ψηφιακή ιστορία μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών ή στον χώρο άσκησης με τη χρήση ταμπλετών. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί την Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού, η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του κοινωνικού σχολείου, με θεματικό άξονα «Ρατσισμός και διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Οι μαθητές θα ενθαρρυνθούν να εμπνευστούν από την ψηφιακή ιστορία, να αναγνωρίσουν την έννοια της διαφορετικότητας, να αντιληφθούν ότι η ένταξη μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να σκεφτούν ομαδικές δραστηριότητες αντίστοιχες με αυτές τις ιστορίας. Τα παραπάνω θα τους βοηθήσουν να συνειδητοποιήσουν ότι, με ελάχιστες προσαρμογές στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, «Όλοι μπορούμε να γυμναστούμε!», αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση και θετική στάση αποδοχής και αγάπης από όλους.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10872
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10872
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(30.14 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
expositive
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Physical Education > Social Skills and moral values > Diversity
Physical Education > Social Skills and moral values > Cooperation
Physical Education > Special Physical Education > Standard class
Physical Education > Social Skills and moral values > Cooperation
Physical Education > Special Physical Education > Standard class
LEARNING RESOURCE TYPE
animation
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
affective > to respond and participate
affective > to form and follow a system of values
affective > to respond and participate
affective > to form and follow a system of values
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Pedagogical design group member:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Δημήτρης Κοκαρίδας [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
01/07/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
01/07/2019
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
03/07/2019
Τελευταία Δημοσίευση
25/01/2023
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
01/07/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
01/07/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
25/01/2023
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10872
8521/10872
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10872
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



