Photodentro
2010-2023 Digital School
Environmental Education / Education for Sustainable Development
Environmental Education / Education for Sustainable Development
LEARNING OBJECT
BIRDWATCHER - ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΟΥΛΙΩΝ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Birdwatcher - Τα πρώτα μου βήματα στην παρατήρηση πουλιών
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει να δώσει στον χρήστη την ευκαιρία να κάνει τα πρώτα του βήματα στην παρατήρηση πουλιών (birdwatching). Το μαθησιακό αντικείμενο επιδιώκει, επίσης, να ευαισθητοποιήσει και να παρακινήσει τον χρήστη να ξεκινήσει την ορνιθοπαρατήρηση σε πραγματικό πεδίο.
Το σενάριο του παιχνιδιού διαδραματίζεται στο Δέλτα του Έβρου, έναν από τους σημαντικότερους ελληνικούς υγρότοπους με ιδιαίτερα πλούσια ορνιθοπανίδα, δηλαδή μεγάλο αριθμό ειδών πτηνών. Μέσω του μαθησιακού αντικειμένου, δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να εξοικειωθεί με μερικά είδη πουλιών που απαντούν στο Δέλτα του Έβρου, να γνωρίσει το κοινό και το λατινικό τους όνομα, τα βασικά χαρακτηριστικά τους, κάποιες συνήθειες, αλλά και τις φωνές τους. Ορισμένα από αυτά τα είδη απαντούν και σε άλλους υγρότοπους. Κάποια από αυτά παραμένουν σε αυτούς όλο τον χρόνο και άλλα είναι μεταναστευτικά. Κάποια αναπαράγονται σε αυτούς και άλλα όχι. Μερικά είναι σπάνια και άλλα κοινά.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται θέματα σχετικά με πτηνά, υγρότοπους και γενικότερα τη βιοποικιλότητα, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10880
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10880
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher,
parent
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
9-20
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(23.01 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
COVERAGE
Έβρος
σύγχρονη εποχή
σύγχρονη εποχή
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Terrestrial and Inland Freshwater Ecosystems
LEARNING RESOURCE TYPE
educational game
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
psychomotor > to adapt and perform creatively
affective > to organize values
psychomotor > to adapt and perform creatively
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
Creator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ], Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ], Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
10/07/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
10/07/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
10/07/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
10/07/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10880
8521/10880
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10880
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).