Photodentro
2010-2023 Digital School
Arts
Theatre
LEARNING OBJECT
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ (ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ)

Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| glwssa_theatrou_se_americaniko_stayrolekso_v1.0.zip | 45.77 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Η γλώσσα του θεάτρου (σταυρόλεξο)
DESCRIPTION
Διαδραστική άσκηση με μορφή αμερικανικού σταυρόλεξου, με θέμα τη γλώσσα του θεάτρου. Κύριοι στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η γνωριμία και η εξοικείωση των μαθητών με στοιχειώδεις θεατρικές έννοιες.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύξουν τη συνδυαστική ικανότητα αναγνώρισης κάθε θεατρικής έννοιας και τοποθέτησής της στο ορισμένο πλαίσιο, με βάση τον αριθμό των γραμμάτων της.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για την εξάσκηση των μαθητών στην αναγνώριση όρων της Θεατρικής Αγωγής. Μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί επικουρικά τόσο στη Θεατρική Αγωγή όσο και στη διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων (Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία), αφού αφενός παρέχει τη δυνατότητα πρακτικής εφαρμογής και εξάσκησης γνώσεων και αφετέρου ενισχύει και οξύνει την ικανότητα παρατήρησης των μαθητών.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10889
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10889
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
8-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(44.7 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) > Activities
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Initiator:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Script writer:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
17/07/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
17/07/2019
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
18/07/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
17/07/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
17/07/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10889
8521/10889
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10889
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).


