Photodentro
2010-2023 Digital School
Arts
Theatre
LEARNING OBJECT
ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ

Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ftiaxnontas_parastasi_kouklotheatrou_v1.0.zip | 86.98 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Φτιάχνοντας μια παράσταση κουκλοθέατρου
DESCRIPTION
Άσκηση και ανοιχτή διαδραστική δραστηριότητα, για την αναγνώριση διαφορετικών ειδών κούκλας και τη δημιουργία μιας κουκλοθεατρικής παράστασης. Κύριους στόχους του μαθησιακού αντικειμένου αποτελούν αφενός η αναγνώριση των διαφορετικών ειδών κούκλας και αφετέρου η δημιουργία μιας παράστασης κουκλοθέατρου.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν τα διαφορετικά είδη κούκλας (μαριονέτες, μαρότες, δακτυλόκουκλες, γαντόκουκλες) και να βιώσουν τη διαδραστική εμπειρία σύνθεσης μιας κουκλοθεατρικής παράστασης.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο δύναται να αξιοποιηθεί δυναμικά από την προσχολική εκπαίδευση, με ενεργό συμμετοχή και δράση από τον νηπιαγωγό. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί, πέραν του αντικειμένου της Θεατρικής Αγωγής, για το μάθημα της Γλώσσας τόσο για το Δημοτικό όσο και για το Γυμνάσιο. Ακόμα, το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται και για το γνωστικό αντικείμενο Καλλιτεχνική Παιδεία: Στοιχεία Θεατρολογίας Λυκείου.
Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν στο Διαδίκτυο περισσότερες πληροφορίες για το κουκλοθέατρο και να συμπληρώσουν τη δική τους χρονογραμμή για την ιστορία του κουκλοθέατρου μέχρι σήμερα. Μια άλλη προτεινόμενη δραστηριότητα είναι το δημιουργικό πέρασμα από τη σύνθεση μιας διαδικτυακής διαδραστικής κουκλοπαράστασης στη βιωματική παράσταση κουκλοθέατρου και την ενεργοποίηση του συνόλου του δυναμικού των μαθητών (συγγραφή, κατασκευή, εμψύχωση).
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10901
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10901
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
pre-primary,
primary,
lower secondary,
higher secondary,
special education
TYPICAL AGE RANGE
4-17
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(84.94 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) > Theatrical Forms
LEARNING RESOURCE TYPE
open activity,
drill and practice
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > collaborative learning
constructivist > experiential learning
cognitivist > collaborative learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to adapt and perform creatively
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Initiator:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Script writer:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
30/07/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
30/07/2019
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
06/07/2020
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
30/07/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
30/07/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/10901
8521/10901
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10901
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).


