Photodentro
2010-2023 Digital School
Physical Education
Physical Education
LEARNING OBJECT
ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΗ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΘΛΗΜΑ!

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tairiakse-ti-mikrographia-me-to-athlima-v1.0.zip | 27.78 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Ταίριαξε τη μικρογραφία με το ολυμπιακό άθλημα!
DESCRIPTION
Συναγωνιστικό παιχνίδι μνήμης με θέμα τα σύγχρονα ολυμπιακά αθλήματα, με πέντε διαφορετικές πίστες. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι αφενός η συγκέντρωση και η εξάσκηση της μνήμης και αφετέρου η ενημέρωση για τα διαδεδομένα ή μη ολυμπιακά αθλήματα. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της δραστηριότητας είναι να αντιστοιχίσουν οι μαθητές τη μικρογραφία (σκίτσο) του αθλήματος με την αντίστοιχη φωτογραφία από μια φάση του αθλήματος, στον συντομότερο χρόνο και με τις λιγότερες δυνατές προσπάθειες. Στις επιτυχημένες αντιστοιχίσεις, μάλιστα, προβάλλεται παράθυρο με βασικές πληροφορίες για κάθε άθλημα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών σε ομάδες δύο ή τριών μαθητών ανά υπολογιστή, είτε αυτόνομα είτε σε συνδυασμό με άλλες διδακτικές / μαθησιακές ενέργειες. Οι μαθητές σε κάθε ομάδα εναλλάσσονται διαδοχικά και ο καθένας προσπαθεί να ολοκληρώσει τη δραστηριότητα στον συντομότερο χρόνο και με τις λιγότερες δυνατές προσπάθειες, σε κλίμα υγιούς συναγωνισμού. Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης, σχετικά με την τεχνική, τους κανονισμούς και την τακτική των διαφόρων ολυμπιακών αθλημάτων, ιδιαίτερα των λιγότερο διαδεδομένων.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11089
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11089
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(27.13 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
COVERAGE
παγκόσμιο εύρος
σύγχρονη εποχή
σύγχρονη εποχή
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Physical Education > Sports - Dance
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice,
educational game
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
affective > to pay attention
affective > to pay attention
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ], Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Πέτρος Νάτσης [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ], Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ], Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Ιάκωβος Μαστρογιάννης [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Μαρίνα Παπαστεργίου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
27/08/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
27/08/2019
VERSION
1.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
04/11/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
27/08/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
27/08/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11089
8521/11089
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11089
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).