Photodentro
2010-2023 Digital School
Environmental Education / Education for Sustainable Development
Environmental Education / Education for Sustainable Development
LEARNING OBJECT
ΥΔΑΤΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ - ΠΟΣΟ ΝΕΡΟ «ΕΦΑΓΕΣ» ΣΗΜΕΡΑ;
GENERAL INFORMATION
TITLE
Υδατικό αποτύπωμα - Πόσο νερό «έφαγες» σήμερα;
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με πληροφοριακό υλικό, που επιδιώκει να ευαισθητοποιήσει τον χρήστη για το ζήτημα της υπερβολικής χρήσης νερού και να τον προβληματίσει σχετικά με τις διατροφικές επιλογές του.
Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει, αρχικά, βασικές πληροφορίες σχετικά με την έννοια του υδατικού αποτυπώματος ενός προϊόντος, δηλαδή του όγκου νερού που χρησιμοποιείται ή ρυπαίνεται κατά τον συνολικό κύκλο ζωής ενός προϊόντος, από την παραγωγή του μέχρι να φτάσει σε εμάς και να το καταναλώσουμε. Στη συνέχεια, δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να μαντέψει κατά προσέγγιση το υδατικό αποτύπωμα διαφόρων προϊόντων, φρούτων, λαχανικών, ειδών κρέατος, δημητριακών, ροφημάτων και ποτών.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται θέματα σχετικά με το νερό, καθώς και την παραγωγή και κατανάλωση τροφίμων, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11091
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11091
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher,
parent
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
9-20
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(3.02 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Mozilla Firefox
or
browser
:
Google Chrome
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
COVERAGE
παγκόσμιο εύρος
σύγχρονη εποχή
σύγχρονη εποχή
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Water
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Consumption & Production
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Consumption & Production
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice,
educational game,
presentation
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
psychomotor > to adapt and perform creatively
affective > to organize values
psychomotor > to adapt and perform creatively
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
Creator:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
04/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
04/09/2019
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
10/09/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
04/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
04/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11091
8521/11091
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11091
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).