Photodentro
2010-2023 Digital School
Environmental Education / Education for Sustainable Development
Environmental Education / Education for Sustainable Development
LEARNING OBJECT
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΑΝΑ ΑΤΑ - ΜΙΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ (ΚΟΜΙΚ)
GENERAL INFORMATION
TITLE
Η ιστορία του Νάνα Άτα - Μια μαρτυρία της δουλείας στον 21ο αιώνα (κόμικ)
DESCRIPTION
Ηχογραφημένο κόμικ που έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους χρήστες σχετικά με το θέμα της παιδικής εργασίας και των δικαιωμάτων των παιδιών. Η καταναγκαστική εργασία, και ιδιαίτερα η παιδική, αποτελεί σήμερα ένα σημαντικό ζήτημα της αειφορίας.
Η ιστορία διαδραματίζεται αρχικά σε μια σχολική τάξη. Η δασκάλα θέτει στα παιδιά το θέμα της σύγχρονης δουλείας. Μετά την πρώτη έκπληξη, ξεκινά μια συζήτηση μεταξύ των μαθητών και της δασκάλας, η οποία θα συνεχιστεί με την αφήγηση της ιστορίας του Νάνα Άτα, ενός παιδιού από την Γκάνα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε εκπαιδευτικά προγράμματα (projects) και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθήματα που πραγματεύονται θέματα σχετικά με την παιδική εργασία και τα δικαιώματα του παιδιού, στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης / Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11092
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11092
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher,
parent
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
10-20
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(505.34 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
expositive
COVERAGE
παγκόσμιο εύρος
21ος αιώνας
21ος αιώνας
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Work and Economic Growth
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Inequalities
Environmental Education/Education for Sustainable Development > Inequalities
LEARNING RESOURCE TYPE
animation,
presentation
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
Creator:
Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ], Ελένη Πολυδώρου [ΙΤΥΕ], Δήμητρα Τριβέλα [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Ελένη Πολυδώρου [ΙΤΥΕ], Δήμητρα Τριβέλα [ΙΤΥΕ], Πάνος Μαζαράκης [ΙΤΥΕ]
Educational team member:
Δήμητρα Τριβέλα [ΙΤΥΕ], Κωνσταντίνος Ιλαρίδης [ΙΤΥΕ], Κριστιάν Κεραμά [ΙΤΥΕ], Μελαχροινή Βασιλείου [ΙΤΥΕ], Αλεξάνδρα Ξερχογιαννοπούλου – Θεοδοσίου [ΙΤΥΕ], Navid Ahmadi [ΙΤΥΕ]
Technical team member:
Μαρία Τζανενά [ΙΤΥΕ], Αγάπιος Πάνος [ΙΤΥΕ]
Scientific coordinator:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Κώστας Γαβριλάκης [ΙΤΥΕ], Γεωργία Λιαράκου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
06/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
06/09/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
25/01/2023
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
06/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
06/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
25/01/2023
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11092
8521/11092
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11092
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).