Photodentro
2010-2023 Digital School
History
Thematic activities
LEARNING OBJECT
ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΕ ΦΡΑΣΕΙΣ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
hist337_diakrisi_gegonos_apopsi_2019_v1.0.zip | 1.2 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Διακρίνω απόψεις και γεγονότα σε φράσεις
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα ανάγνωσης πληροφοριακού υλικού, για τη διάκριση μεταξύ ιστορικού γεγονότος και άποψης / ερμηνείας. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων ιστορικής διερεύνησης και η ανάδειξη της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης.
Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει πληροφορίες και φράσεις για ιστορικά γεγονότα και φαινόμενα, καθώς και σύντομους ορισμούς για τις έννοιες «γεγονός» και «άποψη». Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να διακρίνουν τις διαφοροποιήσεις μεταξύ γεγονότων και απόψεων και, στη συνέχεια, να αιτιολογήσουν και να επιβεβαιώσουν τις επιλογές τους.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική δραστηριότητα διάκρισης μεταξύ ιστορικού γεγονότος και ερμηνείας / άποψης, στο πλαίσιο κατανόησης της τεκμηριωτικής φύσης του ιστορικού υλικού, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο. Η διδακτική αξιοποίησή του στοχεύει στην ανάδειξη όψεων της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης και μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν φράσεις ιστοριογραφικών κειμένων για ποικίλα ιστορικά θέματα και περιόδους και, στη συνέχεια, να τις διακρίνουν σε αυτές που αποτελούν ιστορικές αναφορές γεγονότων και σε αυτές που είναι ερμηνείες / απόψεις ιστορικών γεγονότων και φαινομένων. Το μαθησιακό αντικείμενο καλεί τους μαθητές να αιτιολογήσουν τις επιλογές τους και, ακολούθως, να τις επιβεβαιώσουν, με βάση την ανατροφοδότηση.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11141
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11141
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.17 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
TYPICAL LEARNING TIME
00:30:00
COVERAGE
παγκόσμιο εύρος
5ος αιώνας π.Χ. - 2000
5ος αιώνας π.Χ. - 2000
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
History > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
History > Modern period (up to the 18th century A.D.)
History > Modern period (up to the 18th century A.D.)
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice,
open activity
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to understand
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ], Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ], Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
12/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
12/09/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
12/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
12/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11141
8521/11141
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11141
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).