Photodentro
2010-2023 Digital School
History
Modern and Contemporary History (19th-20th c.)
LEARNING OBJECT
Η ΕΔΑΦΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (1830-1947)

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
hist295_neoteri_ellada_chartis_chronogrammi_2018_v1.0.zip | 7.1 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Η εδαφική ολοκλήρωση της Ελλάδας (1830-1947)
DESCRIPTION
Διαδραστικό χρονολόγιο ιστορικών χαρτών για την εδαφική ολοκλήρωση του ελληνικού κράτους. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων διερευνητικής μάθησης και η οικοδόμηση της ιστορικής γνώσης.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να διερευνήσουν τις αλλαγές και τις εξελίξεις στη διαμόρφωση των συνόρων του ελληνικού κράτους, από την αρχή της συγκρότησής του μέχρι και την τελική εδαφική ολοκλήρωσή του. Για τον περαιτέρω εμπλουτισμό των γνώσεων των μαθητών, περιλαμβάνεται, επίσης, συνοδευτικό ιστορικό υλικό για τα επιμέρους πολιτικά, πολεμικά και διπλωματικά γεγονότα που συντέλεσαν στις αλλαγές αυτές.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το διαδραστικό χρονολόγιο - χάρτης για την εδαφική ολοκλήρωση του ελληνικού κράτους, στο πλαίσιο της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο συνεισφέρει στην κατανόηση του ιστορικού χρόνου. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν στοιχεία για τη σταδιακή επέκταση των συνόρων του ελληνικού κράτους και να μελετήσουν συνοδευτικό υλικό για βασικά πολιτικά, στρατιωτικά και διπλωματικά γεγονότα και εξελίξεις. Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί, προκειμένου οι μαθητές να διακρίνουν τις επιμέρους χρονικές και εδαφικές συσχετίσεις, να εμπλακούν με συναφείς έννοιες του ιστορικού χρόνου, όπως η αλληλουχία, η συνέχεια και η αλλαγή, και να κατανοήσουν αιτιώδεις σχέσεις της ευρύτερης ιστορικής περιόδου.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11195
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11195
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(6.94 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
expositive
TYPICAL LEARNING TIME
00:30:00
COVERAGE
Ελλάδα
1830-1947
1830-1947
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Political and ideological Issues
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Interstate relations and diplomacy
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Interstate relations and diplomacy
LEARNING RESOURCE TYPE
timeline,
map
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ], Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
13/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
13/09/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
13/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
13/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11195
8521/11195
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11195
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).