Photodentro
2010-2023 Digital School
History
Modern and Contemporary History (19th-20th c.)
LEARNING OBJECT
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ - ΟΙΚΙΑΚΑ ΣΚΕΥΗ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
hist343_istorikos_chronos_allagi_skevi_2019_v1.0.zip | 3.79 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Συνέχεια και αλλαγή - Οικιακά σκεύη
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα κατανόησης του ιστορικού χρόνου, με τη μελέτη ιστορικού υλικού για την εξέλιξη της τεχνολογίας της καθημερινής ζωής μέσα στον χρόνο και την κατάταξη των σχετικών τεκμηρίων σε διαφορετικές χρονικότητες. Στόχος της δραστηριότητας είναι η εξοικείωση των μαθητών με επιμέρους όψεις του ιστορικού χρόνου.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν ιστορικό και πληροφοριακό υλικό για σύγχρονα και παλαιότερα οικιακά σκεύη, προκειμένου να διακρίνουν τις χρονικότητές τους. Μέσω της προτεινόμενης δραστηριότητας, δίνεται, επίσης, η δυνατότητα στους μαθητές να σημειώσουν στοιχεία αλλαγών και συνέχειας ως προς την κατασκευή και τη χρήση των οικιακών σκευών, να διακρίνουν αιτιώδεις σχέσεις στο ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο και να κατανοήσουν τις επιδράσεις των τεχνολογικών εξελίξεων στον πολιτισμό της καθημερινότητας.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική δραστηριότητα ενασχόλησης με την έννοια της αλλαγής και της συνέχειας, αξιοποιώντας αυθεντικό ιστορικό υλικό για θέματα τεχνολογίας της καθημερινής ζωής των ανθρώπων στη διαχρονία, στο πλαίσιο της εννοιολογικής ιστορικής μάθησης, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο συνεισφέρει στην κατανόηση του ιστορικού χρόνου. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μελετήσουν αυθεντικά ιστορικά αντικείμενα, οικιακά σκεύη του παρόντος και του παρελθόντος, να τα κατατάξουν σε αυτά που χρησιμοποιούνταν παλαιότερα και σε αυτά που χρησιμοποιούνται σήμερα και να επαληθεύσουν τις επιλογές τους. Ακόμη, μπορούν να καταγράψουν στοιχεία για την κατασκευή και τη χρήση των εικονιζόμενων σκευών, να διακρίνουν διαφορές και ομοιότητες μεταξύ των ομοειδών αντικειμένων και να σημειώσουν την πιθανή αλλαγή ή συνέχεια στην κατασκευή ή και τη χρήση τους. Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, επίσης, προκειμένου οι μαθητές να κατανοήσουν αιτιώδεις σχέσεις στο πλαίσιο της αντίστοιχης περιόδου και να διαπιστώσουν τη συμβολή των τεχνολογικών εξελίξεων στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11223
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11223
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary
TYPICAL AGE RANGE
6-12
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(3.7 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
TYPICAL LEARNING TIME
00:30:00
COVERAGE
Ελλάδα
19ος - 20ός αιώνας
19ος - 20ός αιώνας
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Economics
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Technology and science
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Economics
History > Newer and Modern History (19th-20th century) > Technology and science
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to understand
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ], Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ], Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
13/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
13/09/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
13/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
13/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11223
8521/11223
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11223
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).