Photodentro
2010-2023 Digital School
Electrical Engineering
Electrotechnical Applications
LEARNING OBJECT
ΗΛΕΚΤΡΟΝΟΜΟΣ - ΕΚΚΙΝΗΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilektronomos_ekkinitis_aftokinitou_v1.0.zip | 1.03 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Ηλεκτρονόμος - Εκκινητής αυτοκινήτου
DESCRIPTION
Δυναμική οπτική αναπαράσταση με θέμα τη λειτουργία του εκκινητή ενός αυτοκινήτου, μαζί με τους απαραίτητους ηλεκτρονόμους για την τροφοδοσία του. Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο επιτρέπει στον χρήστη να εξερευνήσει το σύστημα εκκίνησης, να επιλέξει τρεις διαφορετικούς συσσωρευτές (μπαταρίες) για το αυτοκίνητο και να θέσει το κλειδί της μίζας σε τρεις διαφορετικές θέσεις. Η οπτική αναπαράσταση, ανταποκρινόμενη δυναμικά στις παραπάνω επιλογές, δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα:
• να αναγνωρίσουν τη λειτουργία του ηλεκτρονόμου,
• να παρατηρήσουν και να αξιολογήσουν τη λειτουργία του σωληνοειδούς,
• να προβλέψουν τη ροή του ηλεκτρικού ρεύματος στο κύκλωμα του εκκινητή, μέσω των επαφών που ελέγχονται από τον ηλεκτρονόμο και το σωληνοειδές,
• να παρατηρήσουν τα διαδοχικά χρονικά στάδια στα οποία συντελείται η ηλεκτρική τροφοδοσία ενός εκκινητή τύπου «προεμπλοκής»,
• να αναγνωρίσουν τη λειτουργία του εκκινητή ως μέσου για την περιστροφή του σφονδύλου,
• να αξιολογήσουν τη σημασία της ένδειξης «Αμπέρ ψυχρής εκκίνησης» που φέρουν οι μπαταρίες, όσον αφορά στη λειτουργία του συστήματος εκκίνησης.
Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, στοιχεία θεωρίας και προτείνονται δραστηριότητες εφαρμογής και διερεύνησης.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προτείνεται η διαθεματική αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου, το οποίο εμπλέκει έννοιες Ηλεκτρολογίας και Μηχανολογίας.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11305
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11305
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
16-20
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.01 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Electrical Engineering > Electo-mechanical Energy Conversion > D.C. motors
Mechanical Engineering > Car Technology > Electrical system
Electrical Engineering > Automation Systems > Relays
Mechanical Engineering > Car Technology > Electrical system
Electrical Engineering > Automation Systems > Relays
LEARNING RESOURCE TYPE
dynamic graphic representation,
inquiry,
exploration
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Γιώργος Βουνάτσος [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ], Γιώργος Βουνάτσος [ΙΤΥΕ], Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Κυπαρισσία Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Νίκος Χατζηαθανασίου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
19/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/09/2019
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
26/09/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
19/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11305
8521/11305
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11305
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).