Photodentro
2010-2023 Digital School
Arts
Theatre
LEARNING OBJECT
ΠΟΙΑ ΜΑΣΚΑ ΦΟΡΑΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΗΡΩΑΣ; (ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ)

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
poia_maska_foraei_o_iroas_v1.0.zip | 107.17 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Ποια μάσκα φοράει ο κάθε ήρωας; (αντιστοίχιση)
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα αντιστοίχισης, για την εξοικείωση των μαθητών με βασικούς ήρωες του ιταλικού θεάτρου της commedia dell' arte. Κύριοι στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η επαφή των μαθητών με το θεατρικό είδος της commedia dell' arte και η αισθητική γνωριμία με τις μάσκες που φορούσαν οι πρωταγωνιστές.
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρει τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν βασικούς ήρωες του ιταλικού θεατρικού είδους της commedia dell' arte. Ακόμη, μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή για περαιτέρω σπουδή και μελέτη του θεατρικού αυτού είδους.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, η δραστηριότητα μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή για περαιτέρω σπουδή και μελέτη αναφορικά με το επαγγελματικό, αυτοσχεδιαστικό θέατρο της commedia dell' arte, που άνθησε στην Ιταλία κατά τον 16ο - 17ο αιώνα. Πιο συγκεκριμένα, αφού οι μαθητές εξοικειωθούν με τις βασικές μάσκες των πρωταγωνιστών της commedia dell' arte, προτείνεται να προχωρήσουν σε περαιτέρω διερεύνηση του εν λόγω θεατρικού είδους, μέσα από ιστορική μελέτη, επαφή με φωτογραφικό υλικό, σύνταξη σχετικής ιστορικής χρονογραμμής ή κατασκευή και εμψύχωση μιας μάσκας της commedia dell' arte.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11322
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11322
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-16
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(104.66 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
COVERAGE
Ιταλία
16ος - 17ος αιώνας
16ος - 17ος αιώνας
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) > Drama/Theatre History
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice,
presentation
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
constructivist > cognitive apprenticeship
behaviourist > drill and practise
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Initiator:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Script writer:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Pedagogical design group member:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
26/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
26/09/2019
VERSION
1.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
06/07/2020
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
26/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
26/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11322
8521/11322
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11322
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).