Photodentro
2010-2023 Digital School
History
Thematic activities
LEARNING OBJECT
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ - ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ

Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| hist454_istorikos_chronos_monades_2019_v1.0.zip | 1.53 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Κατανόηση του ιστορικού χρόνου - Μονάδες και διάρκεια
DESCRIPTION
Διαδραστική δραστηριότητα αντιστοίχισης των μονάδων μέτρησης χρόνου με τη διάρκεια ιστορικών γεγονότων, φαινομένων και περιόδων. Στόχοι της δραστηριότητας είναι η κατανόηση όψεων του ιστορικού χρόνου και η εξοικείωση των μαθητών με τη διάρκεια των μονάδων μέτρησης του φυσικού χρόνου.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να κατανοήσουν το εύρος των μονάδων μέτρησης του φυσικού χρόνου, να κατατάξουν τις μονάδες σύμφωνα με τη διάρκειά τους και να τις αντιστοιχίσουν με τη διάρκεια ιστορικών γεγονότων και φαινομένων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η διαδραστική δραστηριότητα διάκρισης των μονάδων μέτρησης χρόνου, μέσα από την αντιστοίχισή τους με τη διάρκεια ιστορικών φαινομένων και γεγονότων, αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο συνεισφέρει στην κατανόηση του ιστορικού χρόνου, στο πλαίσιο της εννοιολογικής ιστορικής γνώσης. Η διδακτική αξιοποίηση του αντικειμένου μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν το εύρος των μονάδων μέτρησης του φυσικού χρόνου (από το δευτερόλεπτο μέχρι και τη χιλιετία), αντιστοιχίζοντας κάθε μονάδα με τον ορισμό της. Ακόμη, μπορούν να κατατάξουν τις μονάδες με βάση με τη χρονική διάρκειά τους και, στη συνέχεια, να τις αντιστοιχίσουν με τη διάρκεια γνωστών ιστορικών γεγονότων και φαινομένων, διακρίνοντας τις διαφορετικές χρονικότητες.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11327
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11327
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.5 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
TYPICAL LEARNING TIME
00:45:00
COVERAGE
παγκόσμιο εύρος
προϊστορικά έως σύγχρονα χρόνια
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
History
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Pedagogical design group member:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ]
Content editor:
Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ]
Technical designer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Γιάννης Κασκαμανίδης [ΙΤΥΕ]
Subject matter expert:
Αιμιλία Σαλβάνου [ΙΤΥΕ]
Team coordinator:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
27/09/2019
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
27/09/2019
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
27/09/2019
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
27/09/2019
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/11327
8521/11327
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11327
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).


