Photodentro
2010-2023 Digital School
Biology
Biology - Gymnasium
LEARNING OBJECT
ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ; - ΑΣΚΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ti_mathame_gia_ti_photosynthesi_v2.0.zip | 1.02 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Τι μάθαμε για τη φωτοσύνθεση; - Άσκηση αξιολόγησης γνώσεων
DESCRIPTION
Διαδραστική άσκηση αξιολόγησης γνώσεων που αφορούν στη φωτοσύνθεση και ειδικότερα: (i) στις απαραίτητες συνθήκες για τη λειτουργία της φωτοσύνθεσης, στα κυτταρικά οργανίδια στα οποία πραγματοποιείται και στον ρόλο της χλωροφύλλης, (ii) στα προϊόντα της φωτοσύνθεσης και στη γλυκόζη ως πηγή ενέργειας και ως πρόδρομη ένωση για τη σύνθεση ουσιών απαραίτητων για το φυτό, όπως το άμυλο, (iii) στην άμεση και έμμεση εξάρτηση των φυτοφάγων και σαρκοφάγων, αντίστοιχα, ζώων από τους φωτοσυνθετικούς οργανισμούς. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει ερωτήματα πολλαπλής επιλογής, επιλογής σωστού-λάθους, συμπλήρωσης κενού και ένα σταυρόλεξο έντεκα όρων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους μαθητές, προκειμένου να επαναφέρουν στη μνήμη τους όρους και λειτουργίες που διδάχθηκαν και αφορούν στη φωτοσύνθεση ή/και να αξιολογήσουν τις σχετικές γνώσεις τους.
Εναλλακτικά, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει τα ερωτήματα της διαδραστικής άσκησης με στόχο την ανάδειξη πιθανών λανθασμένων αντιλήψεων των μαθητών και τον μετασχηματισμό τους.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/1293
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1293
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1017 KB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΥΠ.ΑΝΕΠΣ-ΥΠΑΙΘ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΥΠ.ΑΝΕΠΣ-ΥΠΑΙΘ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΑ 2021-2025 / ΤΠΑ
Duration: 2023-2025
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Κώστας Γρατσίας
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΑ 2021-2025 / ΤΠΑ
Duration: 2023-2025
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Κώστας Γρατσίας
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΥΠ.ΑΝΕΠΣ-ΥΠΑΙΘ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΥΠ.ΑΝΕΠΣ-ΥΠΑΙΘ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΑ 2021-2025 / ΤΠΑ
Duration: 2023-2025
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Κώστας Γρατσίας
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΑ 2021-2025 / ΤΠΑ
Duration: 2023-2025
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Κώστας Γρατσίας
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ»
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
TYPICAL LEARNING TIME
00:10:00
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ),
ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Biology > Nutrition > Photosynthesis
Biology > Biochemistry > Metabolism
Biology > Biochemistry > Metabolism
LEARNING RESOURCE TYPE
drill and practice,
assessment
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Αγγελική Γαριού [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Αγγελική Γαριού [ΙΤΥΕ], Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
Adaptation:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
Graphical designer:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Μαρία Βλάσση [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Μαρία Βλάσση [ΙΤΥΕ], Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
21/02/2013
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
21/02/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
26/06/2025
VERSION
2.0
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
26/06/2025
Τελευταία Δημοσίευση
26/06/2025
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
21/02/2013
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
21/02/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
26/06/2025
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/1293
8521/1293
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΑΙΘΑ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/1293
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).