Photodentro
2010-2023 Digital School
Biology
Biology - Gymnasium
LEARNING OBJECT
ΘΕΡΜΟΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thermorythmish_ston_anthropo_v1.5.zip | 1.21 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Θερμορρύθμιση στον άνθρωπο
DESCRIPTION
Παρουσίαση του ομοιοστατικού μηχανισμού ρύθμισης της θερμοκρασίας του ανθρώπινου σώματος. Το μαθησιακό αντικείμενο συνοδεύεται από πέντε ερωτήματα κλειστού τύπου, που παρέχουν τη δυνατότητα αξιολόγησης του βαθμού κατανόησης του μηχανισμού που παρουσιάζεται.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους μαθητές προκειμένου: (i) να γνωρίσουν τον μηχανισμό διατήρησης σταθερής της θερμοκρασίας του ανθρώπινου σώματος, (ii) να αντιληφθούν ότι προϋπόθεση του συγκεκριμένου ομοιοστατικού μηχανισμού αποτελεί η συνεργασία ανάμεσα σε διαφορετικά συστήματα του οργανισμού (νευρικού, κυκλοφορικού, αναπνευστικού, μυϊκού συστήματος, συστήματος των ενδοκρινών αδένων). Απαντώντας στα ερωτήματα της διαδραστικής άσκησης του μαθησιακού αντικειμένου, οι μαθητές μπορούν να αξιολογήσουν τις σχετικές γνώσεις τους.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3114
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3114
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary,
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.18 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 2017-2022
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 2017-2022
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Biology > Human Being and Health > Defence Mechanisms
(Ομοιόσταση )
LEARNING RESOURCE TYPE
exploration,
drill and practice
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ], Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Creator:
Μαρία Δοκοπούλου [ΙΤΥΕ]
Editor:
Δημήτρης Αγγελής [ΙΤΥΕ], Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
Adaptation:
Δημήτρης Αγγελής [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Μαρία Δοκοπούλου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Μαρία Βλάσση [ΙΤΥΕ], Λίτσα Παυλάτου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
07/07/2013
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
07/07/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
28/10/2018
VERSION
1.5
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
02/02/2021
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
07/07/2013
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
07/07/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/3114
8521/3114
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3114
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).