Photodentro
2010-2023 Digital School
Mathematics
Mathematics - Primary School
LEARNING OBJECT
ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΟΜΗΧΑΝΗ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
d4kef2erg2b-chalasmena_pliktra-v1.5.zip | 958.6 kB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Χαλασμένα πλήκτρα στην αριθμομηχανή
DESCRIPTION
Μικροπείραμα για τη διαχείριση αριθμών έως το 10.000. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να βρουν το άθροισμα αριθμών, χρησιμοποιώντας μια χαλασμένη αριθμομηχανή. Στη συνέχεια, με βάση το αποτέλεσμα, τους δίνεται η δυνατότητα να βρουν το λάθος που έκανε στην πληκτρολόγηση η Νταίζη. Το μικροπείραμα δημιουργήθηκε από το πρότυπο «Χαλασμένη Αριθμομηχανή» και έχει κατασκευαστεί με την εφαρμογή Geogebra.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4192
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4192
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary
TYPICAL AGE RANGE
9-12
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(959 KB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Mozilla Firefox
or
browser
:
Google Chrome
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Mathematics > Arithmetic > Natural Numbers - Decimal System
LEARNING RESOURCE TYPE
micro-experiment,
inquiry
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to think critically and creatively
psychomotor > to adapt and perform creatively
cognitive > process > to think critically and creatively
psychomotor > to adapt and perform creatively
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
Creator:
Καλλιόπη Αρδαβάνη [ΙΤΥΕ], Έλενα Ελληνιάδου [ΙΤΥΕ]
Technical implementer:
Βασίλης Οικονόμου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
Educational validator:
Γιάννης Παπαδόπουλος [ΙΤΥΕ], Γιώργος Ψυχάρης [ΙΤΥΕ], Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ]
Technical validator:
Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
Adaptation:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Καλλιόπη Αρδαβάνη [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
25/11/2013
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
25/11/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
02/09/2019
VERSION
1.5
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
02/09/2019
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
25/11/2013
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
25/11/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/4192
8521/4192
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση χωρίς πρόθεση εμπορικής ή άλλης εκμετάλλευσης...Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση χωρίς πρόθεση εμπορικής ή άλλης εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του χορηγού της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια. Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4192
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).