Photodentro
2010-2023 Digital School
Religious Studies
Contemporary issues
LEARNING OBJECT
ΚΡΑΤΗ - ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ (1945-2008)
GENERAL INFORMATION
TITLE
Κράτη - μέλη των Ηνωμένων Εθνών (1945-2008)
DESCRIPTION
Διαδραστικός παγκόσμιος χάρτης με χρονογραμμή για τα κράτη - μέλη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και τη σταδιακή ένταξή τους από το 1945 έως και το 2008. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να γνωρίσουν καλύτερα οι μαθητές τα κράτη που ανήκουν στον Ο.Η.Ε. και τη χρονολογία προσάρτησης του καθενός από αυτά στον Οργανισμό.
Πιο συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν τη μεταβολή στη χρονογραμμή (1945-2008) και να δουν τη σταδιακή προσάρτηση νέων μελών στον Ο.Η.Ε., μέσω της σκίασής τους στον χάρτη.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4264
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4264
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(4.8 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
Duration: 2017-2018
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
TYPICAL LEARNING TIME
00:05:00
COVERAGE
παγκόσμιο εύρος
1945-2008
1945-2008
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Religious Education > Ecclesiastical History > The Christian world today
Religious Education > Ecclesiastical History > Contemporary historic, geographical and social data (Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) )
Religious Education > Ecclesiastical History > Contemporary historic, geographical and social data (Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) )
LEARNING RESOURCE TYPE
map,
timeline
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Validator:
Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ], Ιωάννα Κομνηνού [ΙΤΥΕ]
Technical validator:
Κωνσταντίνα Τσιτουρίδου [ΙΤΥΕ]
Educational validator:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
Adaptation:
Γιώργος Πισκοπάνης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Νίκος Μαρινόπουλος [ΙΤΥΕ], Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
29/11/2013
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
29/11/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
02/09/2019
VERSION
2.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
22/05/2020
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
29/11/2013
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
29/11/2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/4264
8521/4264
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και το ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.
Η εικόνα προέρχεται από την Βικιπαίδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4264
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).