Photodentro
1996-2003
PI projects
LEARNING OBJECT
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ - ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΥΔΡΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΝΑΤΡΙΟΥ
×
Για την αναπαραγωγή του συγκεκριμένου μαθησιακού αντικειμένου απαιτείται το πρόσθετο Adobe Shockwave Player, το οποίο δεν υποστηρίζεται πλέον από τους γνωστότερους φυλλομετρητές και την Αdobe.
Εάν θέλετε όμως να ανοίξετε και να χρησιμοποιήσετε αυτό το μαθησιακό αντικείμενο, υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες στις Συχνές Ερωτήσεις. Σε περίπτωση που προχωρήσετε στην εγκατάσταση και χρήση του Adobe Shockwave Player, σημαίνει πως κατανοείτε τα ενδεχόμενα κενά ασφαλείας του συγκεκριμένου πρόσθετου.
GENERAL INFORMATION
TITLE
Ρυθμιστικά διαλύματα - Προσθέτοντας υδροξείδιο του νατρίου
DESCRIPTION
Εφαρμογή μέσω της οποίας μπορεί ο χρήστης να παρακολουθήσει τη μεταβολή του pH κατά την προσθήκη 0,4, 2 και 4 gr NaOH σε διάλυμα οξικού οξέος 0,1Μ και ρυθμιστικού διαλύματος οξικού οξέος 0,1Μ και οξικού νατρίου 0,1Μ αντίστοιχα.Παράλληλα του δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσει και τη σειρά με τους υπολογισμούς που οδηγούν στην έρευση του pH σε κάθε μια περίπτωση που μελετάται.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5475
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/5475
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(6.8 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
plug-in
:
Adobe Shockwave Player
and
browser
:
Internet Explorer
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
Έργα ΠΙ
Έργα ΠΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: IEP
Project / program partners : ΙΕΠ
subcontract:
Λεύκιππος
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: IEP
Project / program partners : ΙΕΠ
Λεύκιππος
Subcontractor : Systema, Eurocom Expertise, Εκδόσεις V, IGVP, ΕΜΠ - Σχολή Χημικών Μηχανικών
Subcontractor : Systema, Eurocom Expertise, Εκδόσεις V, IGVP, ΕΜΠ - Σχολή Χημικών Μηχανικών
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Chemistry > Elements and chemical compounds > Acids - Bases - Salts
LEARNING RESOURCE TYPE
experiment,
dynamic graphic representation
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Νίκος Σπυρέλλης
Supervising and monitoring authority: ΙΕΠ
Adaptation:
Γιώργος Κορακάκης
Educational validator:
Λίτσα Παυλάτου
Script writer:
Λίτσα Παυλάτου
Scientific coordinator:
Νίκος Σπυρέλλης
Technical implementer:
Systema
Instructional designer:
Εκδόσεις V
Team coordinator:
Λίτσα Παυλάτου
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΕΠ
Publisher:
ΙΤΥΕ,
ΙΕΠ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2001
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
26/05/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
26/05/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
26/05/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/5475
8521/5475
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5475
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



