LEARNING OBJECT
ΔΕΣΜΟΙ Σ (ΣΙΓΜΑ) ΚΑΙ ΔΕΣΜΟΙ Π (ΠΙ)
×
Για την αναπαραγωγή του συγκεκριμένου μαθησιακού αντικειμένου απαιτείται το πρόσθετο Adobe Shockwave Player, το οποίο δεν υποστηρίζεται πλέον από τους γνωστότερους φυλλομετρητές και την Αdobe.
Εάν θέλετε όμως να ανοίξετε και να χρησιμοποιήσετε αυτό το μαθησιακό αντικείμενο, υπάρχουν διαθέσιμες οδηγίες στις Συχνές Ερωτήσεις. Σε περίπτωση που προχωρήσετε στην εγκατάσταση και χρήση του Adobe Shockwave Player, σημαίνει πως κατανοείτε τα ενδεχόμενα κενά ασφαλείας του συγκεκριμένου πρόσθετου.
GENERAL INFORMATION
TITLE
Δεσμοί σ (σίγμα) και δεσμοί π (πι)
DESCRIPTION
Στην παρουσίαση αναπαρίστανται τρισδιάστατα ο σχηματισμός των δεσμών σ (σίγμα) και δεσμών π (πι). Αναλυτικά με προσομοιώσεις απεικονίζονται πως οι σ (σίγμα) δεσμοί προκύπτουν με επικαλύψεις s-s, s-p , p-p, s-d, p-d και d-d ατομικών τροχιακών κατά τον άξονα που συνδέει τους πυρήνες των δύο συνδεόμενων ατόμων και πως οι π (πι) δεσμοί προκύπτουν με πλευρικές επικαλύψεις p-p, p-d και d-d ατομικών τροχιακών (των οποίων οι άξονες είναι παράλληλοι). Παράλληλα παρέχεται και η δυνατότητα στο χρήστη να περιστρέψει τους σχηματιζόμενους σ και π δεσμούς όπως επιθυμεί.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6347
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6347
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(6.93 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
plug-in
:
Adobe Shockwave Player
and
browser
:
Internet Explorer
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
Άνθρακας Α'
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Άνθρακας Α'
Subcontractor : ΕΜΠ
Subcontractor : ΕΜΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Chemistry > Organic chemistry
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Νίκος Σπυρέλλης
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Creator:
Γιώργος Κορακάκης
Adaptation:
Γιώργος Κορακάκης
Script writer:
Γιώργος Κορακάκης
Instructional designer:
Λίτσα Παυλάτου
Pedagogical coordinator:
Λίτσα Παυλάτου
Scientific coordinator:
Νίκος Σπυρέλλης
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2008
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/09/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
18/09/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/09/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/6347
8521/6347
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6347
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).




