Photodentro
2010-2015
Deucalion
LEARNING OBJECT
ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΚΤΗΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
×
Για την αναπαραγωγή του συγκεκριμένου μαθησιακού αντικειμένου απαιτείται το πρόσθετο Unity Web Player, το οποίο δεν υποστηρίζεται πλέον από τους γνωστότερους φυλλομετρητές.
Εάν θέλετε όμως να ανοίξετε και να χρησιμοποιήσετε αυτό το μαθησιακό αντικείμενο, μπορείτε να βρείτε διαθέσιμες οδηγίες στις Συχνές Ερωτήσεις.
GENERAL INFORMATION
TITLE
Εγκατάλειψη κτηρίου μετά από σεισμό
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό παιχνίδι εξερεύνησης σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Αντικείμενο του παιχνιδιού είναι ο σωστός τρόπος εγκατάλειψης κτηρίου μετά από σεισμό. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εμπεδώσουν οι μαθητές τι πρέπει να κάνουν μετά από σεισμό.
Πιο συγκεκριμένα, το παιχνίδι καλεί τους παίκτες να ακολουθήσουν τα κατάλληλα βήματα, προκειμένου να εγκαταλείψουν με ασφάλεια το διαμέρισμα μιας πολυκατοικίας και να μεταβούν σε ανοιχτό χώρο μέσα σε οικιστικό ιστό.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο θεματικών που σχετίζονται με τη Μελέτη Περιβάλλοντος, τις Φυσικές Επιστήμες και την Αγωγή Υγείας.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6719
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6719
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher,
parent
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary,
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-16
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(82.23 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
plug-in
:
Unity3d
and
browser
:
Internet Explorer
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ
ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2013-2015
Main beneficiary / contractor: Univ. of Ioannina - Department of Primary Education
Coordinator / leader: Καθ. Αναστάσιος Μικρόπουλος
Project / program partners : Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / ΠΤΔΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2013-2015
Main beneficiary / contractor: Univ. of Ioannina - Department of Primary Education
Coordinator / leader: Καθ. Αναστάσιος Μικρόπουλος
Project / program partners : Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / ΠΤΔΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ
ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2013-2015
Main beneficiary / contractor: EnvKids
Coordinator / leader: Καθ. Αναστάσιος Μικρόπουλος
Project / program partners : Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας Θεσσαλίας
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2013-2015
Main beneficiary / contractor: EnvKids
Coordinator / leader: Καθ. Αναστάσιος Μικρόπουλος
Project / program partners : Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας Θεσσαλίας
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
COVERAGE
σύγχρονη εποχή
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ)
QUALITY SEALS OF METADATA
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (Παν. Ιωαννίνων - ΠΤΔΕ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Geography - Geology > Natural environment
(Φυσικές καταστροφές, Σεισμός )
LEARNING RESOURCE TYPE
VR,
educational game
TEACHING APPROACH
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
affective
affective
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
Παν. Ιωαννίνων - ΠΤΔΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ,
Παν. Ιωαννίνων - ΠΤΔΕ
Metadata licensor:
Παν. Ιωαννίνων - ΠΤΔΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ,
Παν. Ιωαννίνων - ΠΤΔΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
19/11/2014
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/11/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
25/01/2023
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
19/11/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/11/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
25/01/2023
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/6719
8521/6719
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6719
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).



