LEARNING OBJECT
ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Κλίμα και καιρός της Ελλάδας
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό σενάριο για το κλίμα και τον καιρό της Ελλάδας. Στόχος του σεναρίου είναι να αντιληφθούν οι μαθητές τις διαφορές ανάμεσα στον καιρό και το κλίμα, να γνωρίσουν τα γενικά χαρακτηριστικά του μεσογειακού κλίματος και να συσχετίσουν τις κλιματικές συνθήκες με τις ανθρώπινες δραστηριότητες.
Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει οδηγίες για τον εκπαιδευτικό και φύλλα εργασίας για τους μαθητές. Σε αυτά προτείνονται δραστηριότητες και δίνονται υπερσύνδεσμοι για τον δικτυακό τόπο του Αστεροσκοπείου Αθηνών και την Ελληνική Πύλη Παιδείας (eduportal). Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνεται, επίσης, υπερσύνδεσμος για την ιστοσελίδα της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, καθώς και μια άσκηση συμπλήρωσης μετεωρολογικών συμβόλων στον χάρτη της Ελλάδας.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναθέσει στους μαθητές του, αρχικά, ατομικές δραστηριότητες, αξιοποιώντας τα φύλλα εργασίας, και, εν συνεχεία, να τους ζητήσει να εργαστούν ομαδικά στον υπολογιστή. Η διδασκαλία της ενότητας αυτής προτείνεται να ολοκληρωθεί σε μία διδακτική ώρα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου, τους διδακτικούς του στόχους, καθώς και ενδεικτική βιβλιογραφία περιλαμβάνονται στον Συμβουλευτικό Οδηγό για τον εκπαιδευτικό.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6829
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6829
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
9-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(4.45 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ

ΠΛΕΙΑΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ Β΄
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ Β΄
Subcontractor : Ένωση Φυσικών Προσώπων
Subcontractor : Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
COVERAGE
Ελλάδα
σύγχρονη εποχή
σύγχρονη εποχή
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Geography - Geology > Natural environment > Atmosphere
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Χριστίνα Σολομωνίδου
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Team coordinator:
Κατερίνα Κλωνάρη
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Κατερίνα Κλωνάρη, Τζένη Οικονομίδου
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2008
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
27/11/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
15/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
27/11/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
27/11/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
15/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/6829
8521/6829
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6829
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).