LEARNING OBJECT
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΚΛΕΙΔΗ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GSP_pithagoreio_theorima_Efkleidis.zip | 1.08 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Απόδειξη του πυθαγορείου θεωρήματος από τον Ευκλείδη
DESCRIPTION
Δραστηριότητα για την κατανόηση της απόδειξης του πυθαγορείου θεωρήματος από τον Ευκλείδη. Με τη βοήθεια των οδηγιών και του λογισμικού, μετασχηματίζουν τα τετράγωνα των πλευρών ενός ορθογωνίου τριγώνου σε ισοδύναμα παραλληλόγραμμα και αποδεικνύουν το πυθαγόρειο θεώρημα.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στην πρώτη σελίδα του αρχείου λογισμικού, έχουν τη δυνατότητα οι μαθητές να εμφανίσουν τις οδηγίες ώστε να κατασκευάσουν μόνοι τους τη δραστηριότητα και έτσι να κατανοήσουν τη διαδικασία κατασκευής γεωμετρικών αντικειμένων σε λογισμικά δυναμικής γεωμετρίας, ενώ στη δεύτερη σελίδα είναι κατασκευασμένη η δραστηριότητα.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6886
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6886
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
12-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.05 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
software
:
The Geometer´s Sketchpad V4 (Key Curriculum Press) - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΚΙΡΚΗ (Ε24)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΚΙΡΚΗ (Ε24)
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
THE GEOMETER'S SKETCHPAD
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου

THE GEOMETER'S SKETCHPAD
Subcontractor : Ένωση «Ευκλείδης»
Subcontractor : Ένωση «Ευκλείδης»
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΚΙΡΚΗ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Mathematics > Geometry > Equivalence of flat geometric figures
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Αντώνης Παρασκευόπουλος
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Βαγγέλης Φακούδης, Τζένη Οικονομίδου
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ,
Ένωση «Ευκλείδης»
Publisher:
ΙΤΥΕ,
Ένωση «Ευκλείδης»
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2001
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
02/12/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
02/12/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
02/12/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/6886
8521/6886
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6886
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).