Photodentro
2010-2023 Digital School
Greek Language and Literature
Modern Greek Language (Gymnasium - Lyceum)
LEARNING OBJECT
ΓΛΩΣΣΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
glwssikoi_kwdikes_epikoinwnias.zip | 2.01 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Γλωσσικοί κώδικες επικοινωνίας
DESCRIPTION
Ιστοσελίδα με παραδείγματα γλωσσικών κωδίκων επικοινωνίας: κώδικας Μορς, νοηματική γλώσσα και γραφή Braille (Μπράιγ). Πέρα από τη γνωριμία με εναλλακτικούς γλωσσικούς κώδικες, η επαφή με τη νοηματική γλώσσα και τη γραφή Μπράιγ μπορεί να συμβάλει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών πάνω στο ζήτημα των ατόμων με ειδικές ανάγκες/ ικανότητες.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6964
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6964
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary,
lower secondary,
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
9-19+
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.96 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΚΕΓ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CGL
Coordinator / leader: Βασίλης Βασιλειάδης
Project / program partners : ΚΕΓ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΚΕΓ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΕΓ))
QUALITY SEALS OF METADATA
ΚΕΓ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΚΕΓ))
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Modern Greek Language > Topics > Language - Culture - Art
Modern Greek Language > Topics > Technology - Communication - Science
Modern Greek Language > Speech - Communication > Oral / Written / Digital Speech
Modern Greek Language > Speech - Communication > Factors of communication
Modern Greek Language > Speech - Communication > Communicative context
Modern Greek Language > Linguistic varieties > Social linguistic varieties
Modern Greek Language > Pragmatics - Text -Linguistics
Modern Greek Language > Writing - Orthography
Modern Greek Language > Topics > Technology - Communication - Science
Modern Greek Language > Speech - Communication > Oral / Written / Digital Speech
Modern Greek Language > Speech - Communication > Factors of communication
Modern Greek Language > Speech - Communication > Communicative context
Modern Greek Language > Linguistic varieties > Social linguistic varieties
Modern Greek Language > Pragmatics - Text -Linguistics
Modern Greek Language > Writing - Orthography
LEARNING RESOURCE TYPE
open activity,
inquiry,
website
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Initiator:
Μαρία Αλεξίου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Μαρία Αλεξίου [ΙΤΥΕ]
Editor:
Μαρία Αλεξίου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Μαρία Αλεξίου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Κυριακή Δημοπούλου [ΙΤΥΕ], Μαρία Αλεξίου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΚΕΓ
Publisher:
ΙΤΥΕ,
ΚΕΓ
Metadata licensor:
ΚΕΓ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ,
ΚΕΓ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
19/12/2014
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/12/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
19/12/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/12/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/6964
8521/6964
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΚΕΓ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/6964
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).