LEARNING OBJECT
ΟΠΤΙΚΕΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΜΒΑΔΟΝ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Οπτικές ψευδαισθήσεις σχετικές με το εμβαδόν
DESCRIPTION
Στη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές δουλεύουν στα πλαίσια του μικρόκοσμου ‘Ψευδαισθήσεις εμβαδού’. Καλούνται να παρατηρήσουν διάφορες εικόνες και να εκτιμήσουν το εμβαδόν διαφόρων σχημάτων, τα οποία είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να δημιουργούν οπτικές ‘ψευδαισθήσεις’, όσον αφορά στο εμβαδόν τους. Στη συνέχεια αφαιρούνται τα σημεία εκείνα που δημιουργούν την ψευδαίσθηση και οι μαθητές μπορούν χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του μικρόκοσμου να επιβεβαιώσουν ή όχι την ορθότητα των αρχικών εκτιμήσεών τους.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο συνδέεται στενά με το μαθησιακό αντικείμενο με τίτλο ‘Οπτικές ψευδαισθήσεις μήκους’.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7067
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7067
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary
TYPICAL AGE RANGE
9-12
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(3.46 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
software
:
MicroWorlds Pro (LCSI) -ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ

ΠΛΕΙΑΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΜΕΤΡΩ, ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ Α΄
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου

ΜΕΤΡΩ, ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ Α΄
Subcontractor : Ένωση Φυσικών Προσώπων
Subcontractor : Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Mathematics > Geometry > Measurement of Length - Area - Volume
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to think critically and creatively
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Νίκος Δαπόντες, Αζόλιμνος Σύρος
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Instructional designer:
Νίκος Δαπόντες
Educational team member:
Νίκος Δαπόντες, Μαρία Τσαλικίδου, Πέτρος Προβελέγγιος, Νίκος Τζιμόπουλος, Γιάννης Κωτσάνης
Technical team member:
Νίκος Τζιμόπουλος, Γιάννης Κωτσάνης, Κυριάκος Μαυρίδης
Editor:
Νίκος Τζιμόπουλος
Graphical designer:
Μάκης Κωνσταντελάκης
Pedagogical consultant / reviewer:
Κώστας Διαμαντής, Βασίλης Τσίτσος
Project consultant / reviewer:
Ελίνα Μεγάλου
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Μαρία Λάτση
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Μαρία Λάτση, Τζένη Οικονομίδου
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2008
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
23/12/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
23/12/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
23/12/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/7067
8521/7067
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7067
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).