LEARNING OBJECT
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Γιατί οι μονάδες πρέπει να είναι σταθερές
DESCRIPTION
Στο σενάριο αυτό, οι μαθητές βοηθούν δυο φίλους να πραγματοποιήσουν μια σειρά από μετρήσεις μήκους και επιφάνειας προκειμένου να οδηγηθούν στο να κατανοήσουν την αναγκαιότητα του γιατί πρέπει οι μονάδεςνα είναι σταθερές (με αναφορά στις τυπικές μονάδες μέτρησης)
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7074
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7074
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary
TYPICAL AGE RANGE
9-12
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(1.8 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
software
:
GeoGebra
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ

ΠΛΕΙΑΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΜΕΤΡΗΣΗ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου

ΜΕΤΡΗΣΗ
Subcontractor : Ένωση Φυσικών Προσώπων
Subcontractor : Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Mathematics > Geometry > Measurement of Length - Area - Volume
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Χάρης Σπυρόπουλος
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Script writer:
Νίκος Κωφίδης
Creator:
Νίκος Κωφίδης
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Γιάννης Παπαδόπουλος
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Γιάννης Παπαδόπουλος, Τζένη Οικονομίδου
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2008
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
24/12/2014
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
24/12/2014
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
24/12/2014
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/7074
8521/7074
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7074
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).