Photodentro
2010-2023 Digital School
Religious Studies
History of Christianity
LEARNING OBJECT
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΚΟΜΙΚ)

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
351_comic_katholikos_naos_v1.5.zip | 16.67 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Επίσκεψη στον καθολικό ναό του Αγίου Διονυσίου στην Αθήνα (κόμικ)
DESCRIPTION
Ψηφιακό βιβλίο κόμικ με θέμα την επίσκεψη μιας τάξης στον ρωμαιοκαθολικό ναό του Αγίου Διονυσίου στην Αθήνα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να γνωρίσουν οι μαθητές αφενός τον ναό του Αγίου Διονυσίου και αφετέρου την τέχνη και τη λατρευτική παράδοση της Καθολικής Εκκλησίας.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα από τις εικόνες του κόμικ, δίνονται πληροφορίες για τον τρόπο απεικόνισης των ιερών μορφών στην εκκλησιαστική τέχνη της Δύσης, τα όργανα της εκκλησιαστικής μουσικής, τους καθολικούς ιερείς, τον τρόπο μετάληψης, καθώς για και τις περιοχές του ελλαδικού χώρου με κοινότητες Ρωμαιοκαθολικών χριστιανών.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το ψηφιακό κόμικ κατά την παρουσίαση σχετικής διδακτικής ενότητας, προτρέποντας τους μαθητές να διαβάσουν τους διαλόγους και να δραματοποιήσουν την ιστορία. Ακόμη, με την ενθάρρυνση του εκπαιδευτικού, οι μαθητές μπορούν να σχολιάσουν τις εικόνες, προκειμένου να προβούν σε συμπεράσματα σχετικά με το περιεχόμενο και την αισθητική του κόμικ. Στη συνέχεια, μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να αναδιηγηθούν ή να δραματοποιήσουν ελεύθερα την ιστορία, καθώς και να προτείνουν τη συνέχειά της κάτω από διαφορετικές συνθήκες, ενεργοποιώντας τη φαντασία τους και δημιουργώντας τη δική τους εκδοχή.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7278
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7278
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
primary
TYPICAL AGE RANGE
9-12
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(16.28 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 2017-2022
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 2017-2022
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 2017-2022
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 2017-2022
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
expositive
TYPICAL LEARNING TIME
00:20:00
COVERAGE
Αθήνα
19ος αιώνας - σύγχρονη εποχή
19ος αιώνας - σύγχρονη εποχή
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Religious Education > Faith > Christian Denominations
(Ναός Αγίου Διονυσίου )
LEARNING RESOURCE TYPE
presentation
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Team coordinator:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
Creator:
Γιώργος Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Validator:
Ιωάννα Κομνηνού [ΙΤΥΕ]
Instructional designer:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
Educational validator:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
Adaptation:
Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Γιώργος Παπανικολάου [ΙΤΥΕ]
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
11/01/2015
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
11/01/2015
VERSION
1.5
(final)
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
16/07/2021
Τελευταία Δημοσίευση
09/11/2022
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
11/01/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
11/01/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
09/11/2022
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/7278
8521/7278
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlikeGreece 4.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΙΤΥΕ και στο ΥΠΑΙΘ το δικαίωμα ελεύθερης χρήσης, αξιοποίησης και διάθεσης του υλικού με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και για απεριόριστο χρονικό διάστημα. Οι δημιουργοί εγγυώνται ότι το παρόν δεν προσβάλλει δικαιώματα τρίτων και δεν χρησιμοποιεί μελέτες ή προϊόντα τρίτων χωρίς νόμιμη άδεια αυτών.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7278
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).