LEARNING OBJECT
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Από την Αριθμητική στην Αλγοριθμική
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό σενάριο που αποτελεί μια εισαγωγή στις έννοιες του αλγόριθμου και της μεταβλητής στην πληροφορική, και συγκεκριμένα της μεταβλητής όπως αυτή χρησιμοποιείται για τη φύλαξη του αποτελέσματος ενός υπολογισμού. Οι μαθητές αναπτύσσουν βήμα-βήμα τον πρώτο τους αλγόριθμο χρησιμοποιώντας τον Δημιουργό Διαγραμμάτων Ροής.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές ακολουθούν τις οδηγίες του σεναρίου προκειμένου να δημιουργήσουν τον πρώτο τους αλγόριθμο. Στην αρχή επιλύουν ένα πρόβλημα με τον παραδοσιακό τρόπο και στην συνέχεια σχεδιάζουν και υλοποιούν τον αλγόριθμο επίλυσης του προβλήματος χρησιμοποιώντας το περιβάλλον του Δημιουργού Διαγραμμάτων Ροής. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους, με στόχο να οικοδομήσουν αλγοριθμικές γνώσεις και δεξιότητες. Δημιουργεί καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, προτρέποντας τους μαθητές να αναπτύξουν τον αλγόριθμο μέσα από διαδικασίες πειραματισμού, ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7485
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7485
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(3.44 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ

ΠΛΕΙΑΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου

ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Subcontractor : Πανεπιστήμιο Πατρών
Subcontractor : Πανεπιστήμιο Πατρών
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
TYPICAL LEARNING TIME
00:25:00
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming > Algorithm
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Βασίλης Κόμης
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Βασίλης Κόμης
Adaptation:
Αθανάσιος Πέτσος
Script writer:
Άλκης Γεωργόπουλος, Θεοδώρα Κουμπούρη, Παναγιώτης Πολίτης, Φανή Πύρζα, Αστέριος Φανίκος
Technical implementer:
Ηλίας Λεοντιάδης, Νίκος Τσέλιος
Editor:
Δήμητρα Κοψιδά
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Ελένη Χριστοπούλου, Αθανάσιος Πέτσος
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Ελένη Χριστοπούλου
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2008
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
23/01/2015
VERSION
1.0
(revised)
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
23/01/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
23/01/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/7485
8521/7485
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7485
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).