LEARNING OBJECT
ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΑΙΩΣΗ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Ρυθμιστικά διαλύματα και αραίωση
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο "Ρυθμιστικά διαλύματα και Αραίωση" βασίζεται σε υπολογιστικό φύλλο (.xls) του MS Excel, στο οποίο καλείται ο χρήστης να συμπληρώσει στα γαλάζια κελιά τις συγκεντρώσεις του ασθενούς οξέος ή του άλατος με ανιόν τη συζυγή βάση του ασθενούς οξέος, προκειμένου να δημιουργηθούν τα κατάλληλα διαγράμματα. Σκοπός του μαθησιακού αντικείμενου είναι να βοηθήσει τον χρήστη να κατανοήσει σε βάθος πώς γίνεται : 1)η μεταβολή του pH ενός ρυθμιστικού διαλύματος ασθενούς οξέος και συζυγούς βάσης, με την προσθήκη ισχυρού οξέος ή ισχυρής βάσης σε σχέση με 5 διαφορετικές συγκεντρώσεις του ασθενούς οξέος ή της συζυγούς βάσης αντίστοιχα και 2) η μεταβολή του pH ενός ρυθμιστικού διαλύματος ασθενούς οξέος και συζυγούς βάσης, με την προσθήκη ισχυρού οξέος ή ισχυρής βάσης σε σχέση με 5 διαφορετικές αραιώσεις του ρυθμιστικού διαλύματος αντίστοιχα. Εμπεριέχει σενάριο για τον καθηγητή/ εκπαιδευτικό, (όπου δίνονται και κατάλληλες οδηγίες για τη σωστή συμπλήρωση του υπολογιστικού φύλλου) και φύλλο εργασίας για το μαθητή ή χρήστη με ερωτήσεις εμπέδωσης.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7885
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7885
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(2.98 MB)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ A'
Action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ A'
Subcontractor : ΕΜΠ
Subcontractor : ΕΜΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Chemistry > Change of matter > Solutions
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Νίκος Σπυρέλλης
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Adaptation:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα
Script writer:
Γιώργος Κορακάκης
Creator:
Βασίλης Αγγελόπουλος
Pedagogical coordinator:
Λίτσα Παυλάτου
Instructional designer:
Λίτσα Παυλάτου
Scientific coordinator:
Νίκος Σπυρέλλης
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2008
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/03/2015
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
19/03/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
19/03/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/7885
8521/7885
LICENSE
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Reference URL:https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/7885
License Details
More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).




