Photodentro
1996-2003
ODYSSEIA/LAERTIS
LEARNING OBJECT
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
to xrwma ws meso ekfrashs.zip | 903.22 kB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Το χρώμα ως μέσο έκφρασης
DESCRIPTION
Τα μαθησιακό αντικείμενο σχετίζεται με τη χρήση του χρώματος στη ζωγραφική. Περιέχονται δραστηριότητες βασισμένες σε φύλλο εργασίας, επιλεγμένα έργα ζωγραφικής, τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά και βιογραφικά στοιχεία καλλιτεχνών. Σκοπός είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία του χρώματος ως μορφικού στοιχείου, μέσα από την ανάλυση και μελέτη συγκεκριμένων καλλιτεχνικών ρευμάτων και καλλιτεχνών (Ιμπρεσιονισμός, Φωβισμός, Αφηρημένη τέχνη).Διδακτικοί στόχοι είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη διαφορετική χρήση του χρώματος από διαφορετικά καλλιτεχνικά ρεύματα και διάφορους καλλιτέχνες και να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της λειτουργίας του προς τον θεατή. Το υλικό μπορεί να εμπλουτιστεί από τον εκπαιδευτικό και να εκτυπωθεί.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας μπορεί να αξιοποιηθεί μετά τη διδασκαλία ενοτήτων που αφορούν το χρώμα. Οι μαθητές, ατομικά ή ομαδικά θα διερευνήσουν το θέμα ακολουθώντας τις οδηγίες του φύλλου εργασίας υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού. Επιδιώκεται οι μαθητές να αντιληφθούν τις αδιάκοπες αναζητήσεις της καλλιτεχνικής δημιουργίας στο παρελθόν και το παρόν ως αδιάσπαστη συνέχεια, να αναγνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά των τεχνοτροπιών του Ιμπρεσιονισμού, Φωβισμού και της Αφηρημένης Τέχνης ώστε να μπορούν να αναγνωρίζουν έργα σημαντικών εκπροσώπων τους,να κατανοούν τη σημασία του χρώματος ως στοιχείου της ζωγραφικής σύνθεσης (τόνος, αποχρώσεις, ένταση, θερμά και ψυχρά χρώματα).
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8290
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8290
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(903 KB)
OTHER PLATFORM REQUIREMENTS
Open Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΛΑΕΡΤΗΣ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΛΑΕΡΤΗΣ
Action coordinator / leader: Νικολίνα Ρενιέρη
subcontract:
Η Ζωγραφική από τον 19ο στον 20ο αιώνα
Action coordinator / leader: Νικολίνα Ρενιέρη

Η Ζωγραφική από τον 19ο στον 20ο αιώνα
Subcontractor : Exodus
Subcontractor : Exodus
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
COVERAGE
19ος - 20ος αιώνας
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΛΑΕΡΤΗΣ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Visual Arts Education > Painting
Visual Arts Education > Design and Color
Visual Arts Education > Design and Color
LEARNING RESOURCE TYPE
exploration,
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
constructivist > action research
constructivist > action research
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
affective > to respond and participate
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Δωροθέα Μάρσαλ
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Technical manager:
Μαρία Σκιαδέλλη
Scientific coordinator:
Ξένια Αραπάκη
Editor:
Αθηνά Ζαμπάρα
Script writer:
Μαρία Κοτζάμπαση
Technical implementer:
Αθανάσιος Πέτσος
Validator:
Ανδρέας Κωστόπουλος
Pedagogical coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Ανδρέας Κωστόπουλος
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2001
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/05/2015
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
15/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
18/05/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
18/05/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
15/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/8290
8521/8290
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8290
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).