LEARNING OBJECT
ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ - ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3-apoTiGrafikiParastasiTaxititasStinKinisi.zip | 336.36 kB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Από το διάγραμμα ταχύτητας - χρόνου στην κίνηση
DESCRIPTION
Προσομοίωση σε Modelus για τη μελέτη της ευθύγραμμης κίνησης μέσω του διαγράμματος ταχύτητας - χρόνου.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Αξιοποίηση πολλαπλών αναπαραστάσεων. Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το διάγραμμα ταχύτητας- χρόνου σύροντας σημεία στο διάγραμμα και στη συνέχεια να παρακολουθήσει την κίνηση του σώματος. Προτείνεται και για την εφαρμογή ομαδοσυνεργατικών τεχνικών.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8366
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8366
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(336 KB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
software
:
MODELLUS (New University of Lisbon) - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
(Minimum version 2.5, Maximum version 2.5)
OTHER PLATFORM REQUIREMENTS
Προτείνεται τα αρχεία *.mdl να βρίσκονται σε φάκελο το όνομα του οποίου δεν περιέχει Ελληνικούς χαρακτήρες.
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΚΙΡΚΗ (2003)

ΚΙΡΚΗ (2003)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2000-2003
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
subcontract:
MODELLUS (NEW UNIVERSITY OF LISBON)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2000-2003
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
Project / program partners : ΙΤΥΕ

MODELLUS (NEW UNIVERSITY OF LISBON)
Subcontractor : ΙΤΥΕ
Subcontractor : ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΚΙΡΚΗ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Physics > Forces and motions > Movement
(Διάγραμμα ταχύτητας-χρόνου )
Physics > Forces and motions > Velocity
Physics > Forces and motions > Acceleration
Physics > Forces and motions > Velocity
Physics > Forces and motions > Acceleration
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Vitor Duarte Teodoro, Βασίλης Κάλλιστρος
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Educational team member:
Κατερίνα Γλέζου, Νίκος Δαπόντες, Δημήτρης Ιωαννίδης, Στέλιος Ιωάννου, Λουκία Μαρνέλη, Γιώργος Μπακαλίδης, Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου, Σοφία Σωτηρίου, Παναγιώτης Σωτηρόπουλος, Σπύρος Τσοβόλας
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Ηλίας Σιτσανλής
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Τζένη Οικονομίδου
Scientific metadata coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2003
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
01/06/2015
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
01/06/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
01/06/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/8366
8521/8366
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8366
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).