Photodentro
1996-2003
PENELOPE
LEARNING OBJECT
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ: Β' - Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
GENERAL INFORMATION
TITLE
Προγραμματίζοντας ένα ταξίδι: Β' - Γ' Γυμνασίου
DESCRIPTION
Στα πλαίσια του λογισμικού ‘Δημιουργός Μοντέλων’ έχει αναπτυχθεί ένα σενάριο που απευθύνεται σε μαθητές των τελευταίων του Γυμνασίου και έχει ως στόχο να τους εμπλέξει στη διερεύνηση και μοντελοποίηση της οργάνωσης ενός ταξιδιού. Έτσι οι μαθητές εμπλέκονται σε διαδικασίες επίλυσης προβλήματος και χρησιμοποιούν τις έννοιες του λόγου και της αναλογίας, των ποσοστών, των εξισώσεων και των μεταβλητών. Παράλληλα, αναπαριστούν, επεξεργάζονται και ερμηνεύουν δεδομένα.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8432
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8432
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(21.93 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
software
:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΙΙ (Πηνελόπη)
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΗΝΕΛΟΠΗ

ΠΗΝΕΛΟΠΗ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 1999-2003
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος, Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
Project / program partners : ΙΤΥΕ
subcontract:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΙΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΠΔΕ
Duration: 1999-2003
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος, Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΙΙ
Subcontractor : Παν. Πατρών - Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Παν. Πατρών - Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Παν. Αιγαίου - Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής, ΤΕΙ Αθήνας - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Παν. Αιγαίου - Τμήμα Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων , Παν. Κρήτης - Υπολογιστικό Κέντρο, Δημοκρίτειο Παν. Θράκης - ΠΤΔΕ
Subcontractor : Παν. Πατρών - Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Παν. Πατρών - Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Παν. Αιγαίου - Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής, ΤΕΙ Αθήνας - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Παν. Αιγαίου - Τμήμα Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων , Παν. Κρήτης - Υπολογιστικό Κέντρο, Δημοκρίτειο Παν. Θράκης - ΠΤΔΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
active
TYPICAL LEARNING TIME
>10:00:00
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΗΝΕΛΟΠΗ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Mathematics > Arithmetic > Ratio - Proportion
Mathematics > Arithmetic > Percentages
Mathematics > Algebra > Equations - Inequalities - Systems
Mathematics > Statistics & Probability > Graphical representation of data
Mathematics > Arithmetic > Percentages
Mathematics > Algebra > Equations - Inequalities - Systems
Mathematics > Statistics & Probability > Graphical representation of data
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > process > to think critically and creatively
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Βασίλης Κόμης, Νίκος Αβούρης, Αγγελική Δημητρακοπούλου
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Μαρία Λάτση
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Μαρία Λάτση, Τζένη Οικονομίδου
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2003
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
01/07/2015
VERSION
1.0
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
01/07/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
01/07/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/8432
8521/8432
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ όλα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα όσων αναπτύχθηκαν ή αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του έργου και χρηματοδοτήθηκαν από αυτό. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-SA v3.0 GR).Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8432
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).