Photodentro
2004-2009
PI projects
LEARNING OBJECT
Η ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ ΟΞΥΓΟΝΟΥ

Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
o_role_and_applications_v1.0.zip | 10.76 MB | Zip | ![]() |
GENERAL INFORMATION
TITLE
Η βιολογική σημασία και οι εφαρμογές του οξυγόνου
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζει και αναλύει το βιολογικό ρόλο του οξυγόνου, καθώς είναι αναντικατάστατο χημικό στοιχείο για την αναπνοή των ζώντων οργανισμών και παράγεται από τα φυτά κατά τη φωτοσύνθεση, διοχετεύεται στην ατμόσφαιρα και στη συνέχεια καταναλώνεται από τους οργανισμούς. Παράλληλα μελετώνται και οι εφαρμογές του οξυγόνου στην ιατρική, στην τεχνολογία και στη χημική βιομηχανία.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό προκειμένου οι μαθητές να κατανοήσουν τη βιολογική σημασία του οξυγόνου αλλά και να αναγνωρίσουν τις εφαρμογές του στην καθημερινότητα τους, επιτυγχάνοντας έτσι τη αναδόμηση της γνώσης τους.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8815
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8815
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
lower secondary
TYPICAL AGE RANGE
12-15
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(10.5 MB)
TECHNICAL REQUIREMENTS
browser
:
Internet Explorer
or
browser
:
Google Chrome
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
Έργα ΠΙ

Έργα ΠΙ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: IEP
Project / program partners : ΙΕΠ
subcontract:
ΧΗΜΕΙΑ (Β' - Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
Duration: 2003-2008
Main beneficiary / contractor: IEP
Project / program partners : ΙΕΠ

ΧΗΜΕΙΑ (Β' - Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
Subcontractor : ΙΕΠ
Subcontractor : ΙΕΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
TYPICAL LEARNING TIME
00:08:00
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Chemistry > Elements and chemical compounds > Nonmetal
LEARNING RESOURCE TYPE
presentation,
dynamic graphic representation
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to understand
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Αντώνης Μπομπέτσης, Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος
Supervising and monitoring authority: ΙΕΠ
Adaptation:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα
Educational validator:
Λίτσα Παυλάτου
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα, Τζένη Οικονομίδου
Scientific metadata coordinator:
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΕΠ
Publisher:
ΙΤΥΕ,
ΙΕΠ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2008
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
09/08/2015
VERSION
1.0
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ
28/03/2023
Τελευταία Δημοσίευση
28/03/2023
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
09/08/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
09/08/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
28/03/2023
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/8815
8521/8815
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/8815
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).