Photodentro
1996-2003
ODYSSEIA/ELPINOR
LEARNING OBJECT
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ «ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΦΥΣΑΛΙΔΑΣ» (BUBBLE SORT)
GENERAL INFORMATION
TITLE
Ταξινόμηση με τη μέθοδο «ταξινόμηση φυσαλίδας» (bubble sort)
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό σενάριο κατά το οποίο οι μαθητές γνωρίζουν την μέθοδο ταξινόμησης στοιχείων ενός πίνακα "ταξινόμηση φυσαλίδας".
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές εξασκούνται στη διαχείριση των στοιχείων ενός πίνακα με την χρήση εμφωλευμένων εντολών επανάληψης. Ακολουθούν τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας και χρησιμοποιούν το λογισμικό "Περιβάλλον Δομημένου Προγραμματισμού" για την εκτέλεση των προγραμμάτων τους. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, με στόχο την κατανόηση της μεθόδου ταξινόμησης φυσαλίδας.
METADATA PAGE URL
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9592
RESOURCE URL
https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/9592
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
INTENDED END USER
learner,
teacher
EDUCATIONAL CONTEXT
higher secondary,
vocational education
TYPICAL AGE RANGE
15-18
USER LANGUAGE
greek
TECHNICAL INFORMATION
FORMAT
application/zip
(5.47 MB)
OTHER PLATFORM REQUIREMENTS
Για καλύτερη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού σεναρίου προτείνεται η χρήση του λογισμικού «Δομημένος Προγραμματισμός», που περιλαμβάνεται στο μαθησιακό αντικείμενο.
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ

ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Project / program partners : ΙΤΥΕ
action :
ΕΛΠΗΝΩΡ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
Duration: 1996-2001
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
Project / program partners : ΙΤΥΕ

ΕΛΠΗΝΩΡ
Action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
subcontract:
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη

ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Subcontractor : Conceptum
Subcontractor : Conceptum
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
Funder: ΥΠΑΙΘ
Funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
Funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
Duration: 2010-2015
Main beneficiary / contractor: CTI
Coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
Project / program partners : ΙΤΥΕ
ADDITIONAL INFORMATION
GENERAL LANGUAGE
greek
INTERACTIVITY TYPE
mixed
TYPICAL LEARNING TIME
00:45:00
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ),
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
CLASSIFICATION
SUBJECT AREAS
Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming > Algorithm
LEARNING RESOURCE TYPE
educational scenario - lesson plan
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > problem – based
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to apply
APPEARS IN COLLECTIONS
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
Subcontract leader/coordinator :
Αδάμ Δαμιανάκης
Supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
Adaptation:
Παύλος Τουκίλογλου
Script writer:
Αναστασία Αξαρίδου
Editor:
Ιωάννα Μόσχου
Graphical designer:
Εμμανουήλ Σφενδύλης
METADATA CONTRIBUTORS
Metadata author:
Παύλος Τουκίλογλου
Metadata enricher:
:
Metadata validator:
Ελένη Χριστοπούλου
Scientific metadata coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
Licensor:
ΙΤΥΕ
Publisher:
ΙΤΥΕ
Metadata licensor:
ΙΤΥΕ
Metadata publisher:
ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δημιουργία
31/12/2001
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
29/10/2015
VERSION
1.0
(final)
Τελευταία Δημοσίευση
16/02/2021
ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ
29/10/2015
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
29/10/2015
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ
16/02/2021
IDENTIFIER
PHOTODENTRO
8521/9592
8521/9592
LICENSE

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::Οι δημιουργοί έχουν παραχωρήσει στο ΥΠΑΙΘ το πλήρες κι απρόσκοπτο δικαίωμα χρήσης του υλικού σε όλα τα Ελληνικά Σχολεία. Το ΥΠΑΙΘ παραχωρεί το υλικό αυτό με άδεια Creative Commons- Αναφορά-Μη-Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγο Έργο 3.0 Ελλάδα (CC-BY-NC-ND v3.0 GR).Reference URL:
https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/9592
License Details

More
lor
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2021 photodentro.edu.gr/lor – Design, Deployment and Operation : “DIOPHANTUS” (CTI) - Strategy & Digital Educational Content Directorate
Photodentro LOR v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Photodentro OER repositories have been co-financed by the European Union (ESF) and the Greek State in the context of the “Digital Educational Platform, Interactive Books, and Learning Object Repository" program (#296441) of the Greek National Strategic Reference Framework (NSRF) 2007-2013 (Operational program Education and Lifelong Learning); they are currently being expanded and improved in the context of the “Digital School II: Expanding and Exploiting the Digital Educational Platform, the OER Repositories and the Interactive Textbooks” program (#5001312) of the NSRF 2014-2020 (Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020). Program Beneficiary (program coordinator & implementer): Computer Technology Institute and Press – “DIOPHANTUS” (CTI) (www.cti.gr).