Photodentro


loading image

 

Table used as wrapper for refine options, filter options and search results
Filters and results
Table containing all available filter values and a free-text input, for results refining
Refine and Filter
Search
Filters Clear Filters
loading image Educational Context 
loading image Learning Resource Type  
loading image Quality certifiers  
loading image Language 
loading image Teaching Approach 
loading image  Educational Objective 
 Subject Areas  
loading image  Program / Project 
Search results and sorting options table
Sort options and search results
Table displaying number of results and sorting options
Number of results Sort Options
Results 1-10 of 142
Sort items by     In order     Res/Page
Table containing search results and information about each item
Item Information
Εκκλησιαστική τέχνη - Υμνογραφία (σταυρόλεξο)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Εκκλησιαστική τέχνη - Υμνογραφία
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Κατανυκτικοί ύμνοι και ψαλμοί (κουίζ)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Ύμνοι και Ψαλμοί (σταυρόλεξο)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Κασσιανή, η μοναδική Βυζαντινή υμνογράφος (σταυρόλεξο)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Ρωμανός ο Μελωδός (κουίζ)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Τι εκφράζουν οι ύμνοι; (αντιστοίχιση)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Ρωμανός ο Μελωδός, ο μεγάλος υμνογράφος (σταυρόλεξο)
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Απολυτίκιο του αγίου Τιμοθέου
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
Ψαλμός 138 του Δαβίδ «Πού πορευθώ…»
SUBJECT AREAS:
EDUCATIONAL CONTEXT:
LEARNING RESOURCE TYPE:
 1 2 3 4 5 6
...
 15
quick access to more pages    
 10
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies. Το κατάλαβα Περισσότερα
00 : 00 : 00